År 2024 🌸

 

Godt Nytt år kjære lesere…Dere gjør dagen min fin 🩷

 

Jeg sitter her og ser på været, nå er det snøstorm ute så bildet er ikke fra i dag..Det var her om dagen da jeg gikk tur/retur butikken for å handle. Jeg vet jeg skriver mye om å gå, men det er jo en stor del av livet mitt! I dag er det rød dag og stengt…

 

Jeg synes faktisk det er deilig med nytt år og at hverdagen kommer tilbake! Rutiner er fint…Koselig med jul og nyttår og fridager og familie…Og jeg liker alt før jul. Julemarkeder, ut og spise ribbe og høre julemusikk og gå i byen og se flott pynt. Jul er fint…Selv om den kanskje etterhvert blir litt annerledes..Nøttene f.eks..De er borte fra mitt hjem. Det å sitte å knekke nøtter var koselig husker jeg! Det kommer nye tradisjoner og vi mister litt av de gamle! Jeg hadde en flott desember! Mest av alt nå så gleder jeg meg til snøen forsvinner og at jeg kommer meg på dagsturer og slikt utover igjen..Synes det er trivelig! 

 

Noen innlegg fra 2023 legger jeg ved: Mandagskaffekoppen☕️ fra 14 dager siden…Det ble ingen ute av huset 2. juledag og heller ikke denne mandagen…Neste mandag håper jeg på at jeg er i rute igjen. Til Til Frognerseteren jeg dro… Det var en flott opplevelse. Skal ny tur i januar/februar for da skal vi spise på selve Frognerseteren…Det er en julegave fra meg til gutta. Hus og hjem – det gamle serviset Dette ble ikke brukt i jula..For det ble ingen julaften her hjemme i år. Der skogen møter stjernene Jeg fikk fire bøker til jul, så jeg må lese på…Nå leser jeg Lars Mytting “Søsterklokkene”. Det regner og regner det har vært mye regn i 2023..Nå er det snøen som gjelder..God morgen – med bilder fra mandagen TSR 2023 Vi hadde skutefest i byen..Idyllfestivalen Festival her på øya..Det var utrolig morsomt..Jeg var i Telthusbakken Telthusbakken Når man bare bestemmer seg på 5 minutter ja, trenger ikke alltid tenke..kranene på værste – lyssatt Det ble lys i mars..Flotte kraner. Mammutsalget 2023 Det var salg..og kommer sikkert flere salg..Nå må jeg lese de jeg har! Jeg stjal ikke – jeg adopterte og de er jeg glad for..

 

Dette er 12 innlegg fra 2023…Kanskje ikke de mest leste…Men for å finne et innlegg fra hver måned i 2023! Det var for å markere året 2023 og ønske 2024 veldkommen!

 

GODT NYTT ÅR!

 

14 kommentarer
    1. Jøss så rart at det ikke kommer på forsiden. Jeg forsket litt i stad. På ditt innlegg fra i går. Tenkte det kanskje bare hadde “gjemt seg” som de jo ofte gjør, bak reklamen. Men fant det ikke nei 😮

    2. Et riktig godt nyttår til deg! Synes du har rett i at tidene forandrer seg, og med det tradisjonene.🎉🧚‍♀️

      1. Et riktig Godt Nytt år! 2024 – vi får håpe det blir bra.
        Ja, endrer seg litt og litt, uten at vi merker det helt 🙂 Ha en fin 1. januar..

    3. Godt nyttår! Kjedelig når innlegg ikke dukker opp. Da blir liksom mening med nytt innlegg litt borte. Har opplevd det selv også 😳😉
      Nyt kvelden! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg