Idyll er over. I år ble det ikke Idyll på meg. Når man nå er pensjonist så ønsket ikke jeg å legge ut til konsert og mat på 5.000 på to dager. Det koster skjorta på festival! Økonomien er anstrengt når man ikke jobber. Man kan ta av sparepengene da, selge fond. Som man har spart i mange år. Men jeg valgte å være hjemme! Jeg vil heller prioritere andre ting! 🥰
Men jeg har syklet og gått rundt og tittet – utenfor. Deler ikke så mange bilder her inne. For jeg vil ikke ha med så mange ukjente mennesker på dette innlegget. Men bare for å skrive at jeg har fulgt med fra utsiden. Blir ikke det samme da. For musikken går innover i festivalen og ikke på baksiden. Men det er koselig å se livet. Jeg liker jo mennesker. Men jeg syklet hjem i går så jeg rakk fotballen. Det er nesten mer viktig enn Idyll.
Og jeg har lagd meg mat her hjemme til meg selv. Har hygget meg! Jeg har prøvd å lage innlegg i flere dager. Men vært krøll med bildene igjen. Nå slettet jeg hele loggen og da kom jeg inn! Jeg blir så lei når det er så trøblete. Men det er hos meg feilen ligger…..Tror jeg fant feilen nå!
Flott vær, blir vel et bad eller to i dag! 👙🦋
























































