God morgen – med bilder fra mandagen TSR 2023

 

 

God tirsdag og sola skinner. Det har vært vind og regn og dårlig vær mange dager. Men på skutefesten har det vært folk..Det blir jo målt hvor mange som er innom festivalen, og på lørdag var det rundet 100.000..

⚓️ Det er helt utrolig, men folk elsker skuter. Målingen er nøyaktig og hver person blir tellet bare en gang. Hvis jeg har vært i byen 4 dager som blir jeg bare tellet en gang altså..100.000 i byen vår..På et par dager…Fantastisk, altså..Spennende å vite sluttresultatet. I dag er siste dagen! Skutene forlater byen…

 

 

 

Så fine uniformer og gutter!  

 

 

I går kveld var jeg på skuta Sørlandet og privat party, så deler ikke bilder hvor jeg viser folk og fe derfra. Moro, og jeg snakket med en fyr. Og han sa: “Jeg leser bloggen din” -gøy. Det var prominente gjester fra byen og mange kjente.. Trivelig. Når man er på fornavn både med den ene og andre er det jo gøy…⚓️

 

 

Nedenfor er det en som har reist litt lenger. Nemlig selveste Harald Zwart fra blant annet “Lange flate ballær” 

 

Tidligere innlegg her: Velkommen til skutefest – 2023 og Skutefest i Fredrikstad – fredag og Skutefest i Fredrikstad – lørdag og Skutefest i Fredrikstad – søndag 

 

⚓️NYT DAGEN⚓️

 

 

Plutselig kom sola også og det ble litt solnedgang over byen…⚓️

 

TAKK

 

10 kommentarer

Siste innlegg