Mammutsalget 2023

 

God mandag…..🥰

 

Det er snart tiden igjen, 20. februar – 12. mars!  Jeg skal sikkert handle i år som i fjor og året før der. Jeg er glad i bøker og liker å ha bøker i huset mitt…Og jeg skal jo fylle opp ei hytte også vet dere, hehe…Neida, man må tenke hva man egentlig rekker å lese om dagen! Store tunge romaner er litt ut for meg. Jeg liker andre typer bøker nå, slik som strikkebøker. De får man aldri nok av! Men romaner på 200 -300 sider liker jeg også godt! Særlig av norske forfattere. 

 

 

Jeg kan anbefale #Bystrikk, fine oppskrifter og garn som ikke koster skjorta…Er så lei garn som koster 100.- og oppover. Da kjøper jeg meg heller en genser. Jeg kjøpte #Bystrikk i fjor, ingen av disse..Så plukker nok meg begge disse tenker jeg! 

 

 

Eller denne Hést –  bare for å ha den! 🥰

 

Ellers så har jeg ikke rukket å  finne så mange andre titler..Mange kokebøker, blant annet boka til Asbjørn – “Hva skal vi ha til middag.” – Jeg har tittet på den mange ganger når jeg har vært i en bokhandel. Så får se hva jeg drar med meg og hva jeg bestiller på nettet..

 

Du finner katalogen her: MAMMUT-SALG Noe for alle, og julegaver skal vi alltid ha…Masse barnebøker på salg, hvis man har yngre å kjøpe til! 🌺 

 

Ta en titt da vel…Det er viktig å lese, alle mennesker burde lese litt i bøker hver eneste dag! Bra for hodet…Se TV og serier blir ikke på samme måte. Da er man mer passiv..Lese og skrive = bra. Vi er heldige vi som har en blogg, man bruker de små grå!!! 🥰 Kan ikke bli feil det…..

 

Håper mandagen har vært bra…her har det vært tåke fra morgen til kveld..Det er veldig positivt for den tar kål på snøen….! Vil ha vår jeg nå vet dere, jeg savner å gå med joggesko og tynnere jakker og bruke litt andre klær fra klesskapet..og høre gresset gror..MANDAGSKLEM SOLLIV

 

22 kommentarer
    1. Mammutsalget er årets høydepunkt når det gjelder bøker, – pleier alltid å ta en kikk og kjøpe meg noen. Jeg leser ikke romaner, men liker krim, håndarbeid, planter/blomster og hobbybøker.

      1. Veldig trivelig med å bla i denne katalogen, mye bra synes jeg. Og billig. I våre dager er en bok til 99.-
        billig…Hvis man sammenligner med et ukeblad eller en avis.
        Ha en fin kveld og kos deg masse… 🙂

    2. Å, jeg må sjekke Mammutsalget jeg også.🤩
      Lurt å tenke litt gaver og julegaver nå.👌🏻
      Bøker er jeg også glad i og det koster jo litt, så det er kjekt å kunne spare noen kroner med å vente til de kommer på salg.🤗

      1. Veldig koselig med bøker og særlig fag. Fin pris på strikkebøkene til 99,- kjøper
        man bladet KK nå så koster det faktisk 109.- litt å tenke på det. Et blad titter man på og
        kaster etter en stund. Bøker har man.

    3. Lenge siden jeg har kjøpt bøker egentlig… jeg leser jo mye, men jeg saumfarer biblioteket! Kanskje jeg skal se etter noen strikke- og heklebøker – det hadde vært moro! Godt med en påminnelse – salg er alltid moro! Klem <3

      1. Bystrikkbøkene er veldig fine, oppskrifter til små og store og lette fine oppskrifter.
        99,- er billig altså, et ukeblad (KK) koster faktisk 109.- nå..og det går i søpla etter et par uker..
        God klem min venn…

    4. Å, det er så artig å gå og finne bøker. Jeg elsker å lese, men leser altfor lite nå. Blir blogg, og strikking i stedet, og tv. Leser 7. sans til mora mi for tida, og det er koselig å lese hennes betraktninger, og hva hun og pappa gjorde hver dag. Det er korte innlegg, og ikke personlige ting, og hun syntes det var artig at jeg ville lese dem.
      God tirsdag! Klem <3

      1. Koselig å lese bøker og blader synes jeg. Før så leste jeg og leste jeg…
        Nå sliter jeg litt med tykke bøker, blir aldri ferdig..Så fint å lese bøkene fra din mor. Topp..
        Nesten en liten blogg det da..
        Klem til deg <3

            1. Ja, og blir enda bedre kjent med henne, og hva hun tenkte. Selv om hun var veldig åpen til oss uansett 🙂 Hun har vært utrolig tøff, sta og ikke minst snill <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg