Der skogen møter stjernene

 

God mandag, stikker bare innom her for en kjapp tur. Dette er en bok jeg kan anbefale 100 %. Jeg tror jeg aldri har lest en bok på ca. 430 sider med en historie som fenger meg fra side en til slutt. Historien gikk rett i hjertet og sjelen på meg og kommer til å bli der lenge lenge..

 

“Der skogen møter stjernene” av Glendy Vanderah. En klok bok om kjærlighet til naturen til mennesker og dyr man møter på sin vei. Hva som skjer, nesten som jeg tenker..”Å lese denne romanen gir livet mening”.

 

Boka var veldig original, jeg har aldri lest en slik historie som dette før. Og at slutten ble det den ble – kunne jeg aldri i min villeste fantasi gjette..

 

18 kommentarer
    1. Det er noen bøker som er viktigere å lese enn andre og jeg har på følelsen at denne boka er i den kategorien.👌🏻
      Takk for tipset!🤗🤩

    2. Høres absolutt ut som ei bok for meg – jeg merker meg navn og forfatter her, og sjekker neste gang jeg er på biblioteket. Tusen takk – klem <3

      1. Veldig flott bok, finner du den ikke på biblioteket. Så kan jeg sende over denne.
        Har jo lest så trenger ikke ha den i hylla. Boka var nydelig. Men du blir hekta altså, så bare advarer deg.
        Klem.

    3. Hvordan skal dette ende? Nå har jeg sett tre bøker som frister meg, og denne blir den fjerde som frister. Må visst ta en elle melle her, og holde litt igjen på pengebruken. 😳Noterer opp tipset, takk skal du ha venn. 👏🏻❤️Klem

      1. Ikke sant…Mange flotte bøker. Og her ble min leselyst på igjen. Det gjelder å finne de riktige
        bøkene, da er det herlig å lese. Men kjøpe alle kan man jo ikke. Så man må jo vurdere og se hva man kan låne og
        kjøpe brukt også.
        Ha en fin dag vennen ❤️ God klem til deg. Nyt dagen!

    4. Takk for tipset 😀 jeg er en lesehest, og boken har jeg nå lånt i bookbites. Men har et par bøker der jeg må lese før jeg kan starte på denne😉

          1. Så artig å høre, denne boka var veldig unik og for en fin fortellerstemme. Vakker og fin denne boka..
            Stemmen er fremdeles i hodet mitt..Blir nok ikke glemt med det første..
            Ønsker deg en god lesedag/kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg