Mening med livet – 16

 

God lørdag – det er 16. desember 💚

 

Jeg fortsetter med min lille kalender. Meningen med livet slik jeg tenker. Det er 5 grader ute nå, så i løpet av dagen i dag og i morgen så er nok veldig mye av snøen som kom tidlig i desember historie denne jula! 

 

Men om det er snø, is eller regn eller sol så er det viktig å ha et hjem. Der man kommer hjem, finner roen og senker skuldrene og familien kan være seg selv og samles..det krever ingen kleskode, kom som du er – det er vårt hjem! Det er lys i vinduer, varme i huset og mat i skapet! Ja, det er et godt hjem hvor mennesker trives sammen og er glade i hverandre.

 

Meningen med livet slik jeg ser det så er det å ha et hjem man vender tilbake til og at hjertet fylles med godhet i det man låser seg inn et etter en lang dag på jobb, reise, eller andre årsaker! Et godt hjem er slik, familie, raushet, godhet – den gode følelsen ❤️❤️ Så min mening med livet og mine tanker så er det en stor mening med livet HJEM KJÆRE HJEM! Der hjertet ❤️ ditt bor….

 

Tidligere innlegg her: Mening med livet – 1 og Mening med livet – 2 og Mening med livet – 3 og 4 og Mening med livet – 5 og Mening med livet – 6 og Mening med livet – 7 og 8 og Mening med livet – 9 og 10 og Mening med livet – 11 og 12 og Mening med livet – 13 og 14 og 15 

 

🥰Et hjem🥰

6 kommentarer
    1. Hjem, kjære hjem, ja…! Viktig å ha et fristed der en bare kan være seg sjøl! Jeg har jo kosa meg max på tur med ungane, men “onde krefter” rundt meg, sørger for at jeg ikke får puste helt når jeg kommer hjem! Da er det godt å gå inn, låse døra og bare være meg! God klem og god kveld……. <3

      1. Hjem kjære hjem er fint.
        Godt å puste å låse døra, håpe de “onde kreftene” avtar da. Sånt er ikke greit..
        Skal ikke ha slik.
        Være seg selv og surre rundt er godt..Så flott at dere ha hatt fine dager i Gøteborg.
        Tenkt masse på deg, så koselig at dere fikk til en slik tur før jul. Herlig..
        Gledet meg stort…Masse gode klemmer herfra…❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg