Mening med livet – 13 og 14 og 15

 

God fredag – det er 15. desember 🧡

 

Himmelen står i brann!

 

Jeg fortsetter med min lille kalender. Meningen med livet slik jeg tenker…

 

I luke 13 var det en H

I luke 14 en Å

I luke 15 en P

 

Jeg får det til å bli HÅP

 

Jeg tror at meningen med livet er håp, mister man håpet – mister man alt! 

 

Håpet er lysegrønt! 

 

Det er alltid et håp!

 

Det tror jeg er en av de største meningene med livet – hvis ikke, hadde man bare gitt opp ❤️❤️ Og gir man opp så blir det ingen mening med livet! I disse vanskelige tider i verden så tenker og tror jeg at det er noe å strekke seg etter. Holde fast ved livet. Man kan miste mye her i livet, men man må aldri aldri miste HÅPET!

 

Tidligere innlegg her: Mening med livet – 1 og Mening med livet – 2 og Mening med livet – 3 og 4 og Mening med livet – 5 og Mening med livet – 6 o Mening med livet – 7 og 8 og Mening med livet – 9 og 10 og Mening med livet – 11 og 12 

 

Man går seg vill, rundt og rundt  – finner ikke frem og hjem! Men håpet er der, man blir reddet, man blir hentet, man blir funnet – DET ER DA HÅPET STYRKER ET MENNESKE! Det finnes en kur, det finnes en redning, det finnes NOE der ute! ❤️ Det kalles HÅP!

 

 

12 kommentarer
    1. I dag fikk jeg en diagnose jeg håpet jeg ikke hadde, men jo jeg hadde det. Psoriasis er diagnosen og jeg håpet at det bare var vanlig eksem. Har jo salve og det lindrer og kløen gir seg. Har jo et håp om å komme meg til Spania, sol og varme hjelper på. Spare litt til.😂

      Kjøpte ei julestjerne i dag. I morgen skal jeg bake litt, pakke inn noen gaver. I neste uke er det avlevering av gaver, handle inn det man må ha i hus. Få høreapparatene mine den 20. Mye å glede seg til. Håpet er ikke borte. Ha en fin helg og tredje advent. Klem herfra.🥰

      1. Hallo Eva, så kjedelig da. Du trenger sol og varme..
        Håper at du kommer deg til varmen til neste år og får masse sol og bad! Alt slikt
        hjelper på dette. Leser om Kretahalvorsen, og kona der er jo mye bedre nå de er på Kreta.
        Så masse du har fått gjort. Du er flink..
        Bra med nye apparater. Og det før jul også. Så fint.
        God klem herfra meg..❤️

    2. Håp er viktig. Og så er det viktig i en verden av mye trist, at vi som ikke har det så trist og lever ganske bra, i alle fall setter pris på det. Ikke sutrer og klager over små ting 🙂 Håpet om at andre skal få det bra også, og at vi kan gjøre en forskjell er også viktig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg