Mening med livet – 3 og 4

 

God mandag, det er 4. desember.

 

Den dype meningen med livet, er det vel få av oss som vet svaret på! 

 

Men for meg er det mange ting som er meningen med livet. Siden vi bor her vi bor og har mulighet til det, så er det for meg å lage seg en mening med livet hver eneste dag! Ikke bare tenke at jeg må komme meg gjennom dagen..Der er ikke jeg..Jeg lever livet hver eneste dag og finner mening med mye. Det trenger ikke være noe stort og veldig dyrt. Men det handler heller om å ta seg tid til å sette seg ned på et sted når man er utenfor døra her. 

 

For meg er det å nyte en god kopp kaffe med noe til på en kafeteria eller et sted. Ute eller inne, i disse dager da det er veldig kaldt for årstiden, så er det deilig å komme inn på et lunt sted og kose seg og bare se seg seg litt rundt på livet! ❤️

 

For meg er dette en stor mening med livet! Man skal nyte livet! Velvære for meg er mat og drikke..Ha apetitt, har man ikke apetitt på mat så vi det snevre seg inn for meg. Det merker man jo veldig når man er syk, hvor kjedelig det er…Man mister noe, mister gleden og sinnsstemningen kan fort dale et par hakk!

 

Jeg legger ved tidligere innlegg her: Mening med livet – 1 og Mening med livet – 2

 

 

🥰Velvære🥰

 

24 kommentarer

Siste innlegg