Vareopptelling fra oktober 2022

 

God kveld – her er en liten vareopptelling fra oktober. Måneden gikk veldig fort, men jeg har opplevd masse denne måneden..En flott og rik måned med masse turer og hygge! Det blir det bilder av.. 🙂

 

 

Feiret bursdag på Bursdagsfeiring på Nedre Foss Gård 

 

 

Sett åpningen av Stortinget og jeg så Kongen og Dronningen i åpen bil! Åpning av Stortinget

 

 

Var på puben Var på Herr Nilsen i går 

 

 

Var på tur i høstferien Høstferie – Mjøsa rundt Gjøvik og Lillehammer. Dette bildet over her er fra gågata i Lillehammer. 

 

 

Kosa meg på tur til Gjøvik og blant annet Gjøvik gård og Litt fra Gjøvik og her er jeg utenfor en Badstu nede ved Mjøsa…Der kan kan man booke seg 3 timer tror jeg det var og hoppe rett i Mjøsa og avkjøle seg…og inn igjen og ut igjen…

 

 

Utenfor skøytehallen på Gjøvik!

 

 

Mjøsbunaden er veldig vakker! <3 

 

 

En av mange turer her på Kråkerøy 🙂 

 

 

Spist lunsj på Fyret i Oslo 

 

 

Fyret

 

 

Vært innom oktoberfestivalen i Oslo..

 

 

Spist med venninner Tida gikk fort i bra selskap…vet dere 

 

 

En av mange turer til biblioteket her i byen! 

 

 

Halloweenpynting i byen Halloween 2022 

 

 

Tur rundt på øya her 31. oktober i et vakkert nydelig vær! 

 

Artig å titte litt hva måneden har blitt brukt til…Innimellom har jeg jobbet, men jobben min er ikke en del av bloggen… Så ikke så mye å berette derfra… Masse kjøring ut til mamma som trenger mer og mer stell…Jeg prøver å bistå mye, men må også hente meg inn igjen selv…Hvis ikke havner jeg på et hjem før henne..For det å være pårørende er en jobb man har hengende over seg 24/7/365. Det må oppleves for å kjenne på hvor slitsomt det er…

 

God kvelden…

10 kommentarer
    1. Masse flotte opplevelser og bilder.
      På det bildet av bunader har jeg den til venstre på bildet. Vestopplandbunaden.
      (Ikke det at jeg ha klart å presse meg inn i den på mange år. Sist var i en barnedåp i 95)

      1. Tusen takk, Ja ble en bra måned for meg dette her.
        Den bunaden var fin og veska som hører til er jo bare nydelig.
        Du har i hvertfall bunad, jeg har ingen og ingen festdrakt.
        Men den Mjøsbunaden i midten ropte på meg!

    2. Flott med en vareopptelling innimellom! Oktober var en skikkelig fin reisemåned for deg – gøy å se alt samla her! Klart du må hente deg inn – du har dine metoder til det, heldigvis! God klem <3

      1. Var artig og oktober ble en bra måned for meg..Likte den godt!
        Viktig å finne energi et sted, den finner jeg fra turer hit og dit..
        Man blir sliten av å brette opp ermene og ta på gummihansker ved besøk skal du vite!
        Men sånn er det jo, man MÅ bare stille opp..
        God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg