Tida gikk fort i bra selskap…vet dere

 

God kveld fine folk...Jeg har vært ute og spist igjen …haha…kanskje for 5. gang de siste to ukene..Men man lever bare en gang og viktig å kose seg! 🙂 Spise her hjemme er jo bare kjedelig..Hyggelig å se folk og spise ute..Jeg spiser heller ute enn å kjøper masse ting og tang som fyller opp huset! Mat må man ha og jeg er glad i mat og er i glad i å hygge meg..Liker best å spise ute slik, ikke så fryktelig glad hjemme hos folk..besøk…Liker settingen best ute! Men det har dette sikkert skjønt dere som følger bloggen min.

 

Bildet over her er maten vi spiste alle tre…kremet pasta med kylling og bacon..Veldig godt og med deilig brød til – focaccia..Har med litt hjem også så da blir det focaccia med fiskekaker til kvelden..Jada, jeg har trimmet også…gikk tur i øs pøs regnvær nå i kveld.

 

 

Dette var på Jordbærpikene, masse godt i disken der da…Noe er ferdig og noe kan man bestille. Tror man skal være veldig kresen hvis man ikke finner noe som smaker her altså…

 

Du finner litt om stedet her også: JORDBÆRPIKENE Det er kjede og finnes flere steder, men vi har den ikke her i Fredrikstad..Men i nabobyen Sarpsborg.. 🙂 Sarpsborg er jo ikke langt unna…Stikker jo innimellom opp i fossen der jeg.. Du husker vel Vaffelbua i Særp Mange flotte steder å spise.. 🙂 her i Østfold. 

 

 

 

Vil man ikke ha noe lunsj eller middag er det utrolig mye godt til kaffen! 

 

 

Fristelser.. <3 

 

 

Enda flere kaker og litt meny på tavla bak der..Gleder med til Jordbærpikene kommer til Kråkerøy..Det bygges et nytt kjøpesenter her på øya og dit skal dem…Så blir nok mange turer dit vil jeg tro.. Da får jeg gå frem og tilbake…slik at jeg kombinerer etegildet med trim!

 

 

Litt kaffe og kake senere…Jada dere vet, når venninner møtes så går tida..og det ble jo nesten mørkt før jeg kom hjem her igjen..Tida gikk sammen med to veldig koselige damer..Mariann fra Sarpsborg til venstre og Wenche fra Fredrikstad…Dette er damer jeg har kjent til sammen i 70 år..Man blir eldre, men noen forblir unge..To flotte damer i sin beste alder! Godt å ha venner man kan prate med om alt mulig..Her trenger man ikke veie sine ord på gullvekt! Godt for sjelen og gir en god indre følelse <3 

 

 

Mandagen sin det – eller hva sier DU?

24 kommentarer
    1. Takk for hyggelig selskap Solveig. Tiden gikk så alt for fort sammen med Wenche og deg. Føltes litt som «i gamle dager».
      Gleder meg allerede til neste gang vi ses.

        1. Hallo Wenche, takk for i dag…Veldig koselig..
          Vi får dra til Særp igjen vi vettu…Det var veldig hyggelig å se dere begge to <3
          God klem…

    2. Jordbærpikene har god mat altså…. lenge siden jeg har spist der! Tror nærmeste er i Tønsberg! Du er veeeeldig flink til å kose deg, og det er supert! Klem <3

      1. I Tønsberg, da skal jeg sjekke ut en dag jeg er der..Må bli etter jul en gang…Tror ikke det blir noen tur dit før det er sommer og sol..
        Men vet aldri..med meg!
        Viktig å kose seg tenker jeg..klem <3

          1. Jepp, da roper jeg ut…For da skal vi hygge oss…<3 klem…
            Det senteret har jeg vært i flere ganger…men ikke gått gjennom alle butikkene..
            Har som regel dura ned til brygga vet du…

    3. Åh, så mye fristende! 😋 Jordbærpikene har vi ikke herover, men så de hadde de i Bergen. Herlig å spise ute, og så er det så lekkert presentert og smaker godt, – bra å unne seg det innimellom.🥰

      1. Tusen takk, dette var et supert sted med mye godt altså..Her kan man finne det meste.
        Delikate varer….Godt å kose seg inne når høsten uler ute…
        Ha en fin morgendag – God natt herfra <3

    4. veldig koselig å se att du koser deg ute og kjekt å spise sammen med gode venner :=) nå spiser vi ikke så ofte ute ,men gjorde det nå i helgen da vi reiste til Trøndelag ,hadde med et barnebarn på turen også ,vi gikk for middag ute på vei nordover det kostet nær 800 kr til sammen så hjem igjen ble det burger på bensinstasjonen noe barnebarn var veldig godt fornøgde med ,:=)

      1. Veldig trivelig ettermiddag dette i godt lag, det lever man lenge på. Koselig å spise ute sånn.
        Bra dere kosa dere på turen opp og ned også, godt med burger fra bensinstasjon..
        Smaker alltid… 🙂

    5. Her var det mange fristelser, nam 😋 Viktig å gå ut å kose seg med jevne mellomrom, for det kan bli litt stusselig og kjedelig å spise hjemme og alene hele tiden. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Viktig å kose seg her i livet ja, sitte og spise her hjemme for meg sjøl hver dag er bare kjedelig..
        Liker å se folk 🙂 klem…
        ..
        Masse godt på dette stedet, helt klart…

    6. Vi har Jordbærpikene på Nerstranda i Tromsø, og Jekta. De har god mat der! I morgen møter vi noen venner og skal på Egon å spise. Det gleder jeg meg til. Viktig å kose seg en gang i blant! Klem

    7. Det viktigste i livét er gode venner,som man stoler på og kan prate med og lytte til.uten dem er man lite,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg