Vaffelbua i Særp

 

Tenkte jeg ville lufte meg litt i dag og dro til nabobyen Sarpsborg! Tok toget fra Fredrikstad..Tittet litt rundt i gågata, og gikk så videre i Kulåsparken (noen bilder derfra i senere innlegg.) Da jeg gikk nedover fra parken tenkte jeg at ville gå forbi Rådhuset og ned på Storbyen (kjøpesenteret i Sarpsborg)..Plutselig så jeg det satt noen folk, jeg trodde først det var en kantine eller et jobbested. Hadde ingen aning at dette var et ganske nyåpnet sted i Sarpsborg..Hva jeg finner…VAFFELBUA!

 

 

Flott kakedisk og man kunne bestille diverse bespisning. Det kommer jeg til å gjøre neste gang for det så delikat ut. Så også at folk bestilte øl også, akkurat i dag passet det ikke…Jeg gikk tur retur byen, men var ikke 100 % sikker på om jeg måtte kjøre senere i kveld..Neste gang blir det  Kylling og baconsalat og en øl på meg! 🥰

 

 

Prisene var virkelig hyggelige! 

 

 

Har du sett! Dette var like nedenfor fontena ved Rådhuset. Et veldig hyggelig sted og kjempehyggelig betjening…Et sted som dette kunne jeg virkelig tenkt meg i Fredrikstad. Men er jo ikke langt unna, 15 minutter med tog ca…Ble en fin dag med mening synes jeg..🧡

 

KOS DEG MED KVELDEN!

26 kommentarer

Siste innlegg