Var på Herr Nilsen i går

Bilder Solliv

 

I går dro jeg tidlig til Oslo,  jeg hadde tid for meg selv hele dagen og skulle videre i bursdag

kl: 1800..Så tok en tur på pub også.

 

Bilder Solliv

 

Slapper godt av med et glass med musserende drikke..

 

Bilder Solliv

Virker det kjent??? Ja, for folk som har vokst opp med Hotell Cæsar så kjenner man igjen disse bygningene…Jeg hang med noen år tror jeg, så ble jeg lei…Men det var noe alle måtte få med seg <3 Se her også: WIKIPEDIA 

 

Bilder Solliv

 

En veldig koselig pub – både ute og inne.

 

Ved siden av her ligger Per på Hjørnet hvor det var terrorangrep i sommer. Triste greier..Eldste sønn min kjente –  og var en god venn med en av de drepte <3 

 

Bilder Solliv

 

Det ble masse å oppleve i går så bare til følge med utover i uka, bilder både fra åpningen av Stortinget og bilder fra bursdagen…Oslo er en fin by!!!

 

O S L O

24 kommentarer
        1. Dessverre får jeg besøkt de stedene jeg liker sjeldnere og sjeldnere, for selve Oslo liker jeg mindre og mindre.. men skal en tur i desember vet jeg 😊

    1. Du er skikkelig flink til å vise fram stedene du besøker.🤗Det er koselig å se innom og lese om hvor du har vært.👍🏻
      Nyt Oslo!🤗

      1. Tusen takk, Oslo er hovedstaden og det er virkelig annerledes enn i andre byer og det bør det jo være også!
        Ha en fin kveld…:-)

      1. Tusen takk, bare hyggelig vet du…
        I Oslo er det masse å finne på – tror ikke jeg rekker å lage flere innlegg i dag.
        Så får bli i morgen…Klem…

    2. Oslo er en fin by, selv om jeg ikke går så mye på oppdagelsesferd der lenger. Du var jo heldig med været, for nå er det slutt på finværet for en stund. Ha en fortsatt fin kveld/natt, klem 🤗

      1. Været var strålende og helt topp å farte rundt i Oslo. Så ble masse hygge dette.
        Oslo er en fin by og liker å gå rundt for meg selv og finne frem.. 😀Kos deg med dagen.

    3. Jeg var der for noen uker siden, da gikk jeg opp trappa til “hotel Cæsar” og kikket på alle de små grønne mennene ved vaktbua. Fasinerende om du ser de for første gang, synes jeg. Det er mange detaljer i Oslo om man gir seg tid til å se etter.

      1. Ja, herlig – masse fint å se i Oslo og hvis man orker bør man gå mest mulig rundt.
        Da får man med seg mye 🙂 Oslo er topp! <3

    4. Koselig med Oslotur, og mange fine bilder her… Så en del på Hotel cæsar, hadde jo en liten statistrolle der en gang også.. 🙂 Her Nilsen har jeg aldri vært innom..men ser fint ut ! Trist det som skjedde i nærheten der… <3 Håper dere koste dere med bursdagsfeiring… Klem og fin uke videre <3

      1. Tusen takk, moro i Oslo helt klart..
        Statist der også? Herlig… Jeg så på ganske lenge som sagt..men til slutt ble det så mye greier å
        holde styr på.
        Trist når det skjer terror og stakkars disse menneskene og familiene – så utrolig trist å tenke på.
        Maten og stedet var supert…Skal legge ut noen bilder..Klem

        1. Ja jeg og en mann vant en dag på innspilling av Hotel Cæsar gjennom SE OG HØR.. sendte inn på alt jeg kom over på den tida.. og jammen blei jeg plukka ut også..hehe.. 🙂 Da skal jeg sjekke innlegg og bilder som kommer <3

          1. Herlig, du var i vinden og likte dette. Det skjønner jeg godt for må være morsomt og masse ting å se tilbake på.
            Ja, nå kom det et innlegg fra Nedre Foss Gård. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg