du trodde du skulle slippe unna nå

 

Skjer ikke vettu! Vært på jobb. Rett hjem. Spiste en brødskive. Så rett ut og gå. Det regner jo hele tida. Så det er egentlig bare å komme seg ut..Først som sist. Så nå sitter jeg her og kommenterer litt og etterhvert lage meg noe mat! Tenker det blir pasta og kylling i dag. Det smaker. Men legger bare ved hele gåskolen for å gjøre det lettere for deg!

 

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5

Del 6

Del 7

Del 8

Der har du det. Husk jeg gjør det for dere. Jeg er en gåer og vil gjerne bidra med min erfaring 🙂 Dette er ikke en del av gåskolen. Bare en oppsummering så langt. Slik at vi ikke mister tråden. Kommer tilbake med ny gåskole i helgen håper jeg 🙂 

 

Kos deg og ha en kjekk kveld! 🙂

 

Foto: Solliv – Bilder jeg bruker på denne gåskolen er fra Astrup Fearnley museet.

Tekst: Solliv

 

14 kommentarer
    1. Du er så flink altså. Her blir det neppe trimtur i kveld. Gikk superlangt i går, og da jeg ta en dag fri med strikketøyet i regnet. Jeg har som mål fem dager i uken og det klarer jeg alltid. Ofte blir det mer. Men i dag tar jeg fri med god samvittighet. Klemsiklem!

      1. Takk for fine ord. Det er du også. Klapp deg nå på skuldra og si FLINK – vær stolt. Vet det er mørkt hos deg der ute….Strikk i vei. Gå et par runder rundt i stua og mens du ser TV.

    2. jeg gjorde det samme i dag,først til fysio på styrketrening,vel hjemme spiste jeg litt,sette på middagen og rett ut på tur,turen gikk i skogen og et fullt nett med traktkantareller ble med hjem :=) et stykke å gå så det ble en fin spasertur til og fra + i skogen :=)

      1. Kjempebra. Det er det som er poenget – ta det i farta. Da blir det ikke pes. Hadde du prøvd etter middagen. Så hadde det blitt verre og mørkt blir det fort. Og hos deg med jakt og sånn. Så er det ikke lurt å fly ute i mørket!

    3. Nå trenger ikke jeg noen gåskole for å komme meg ut akkurat, men følger nå med likevel. Fine innlegg. 🙂 Hadde sikkert trengt de om jeg ikke hadde hund å ut med. For da tror jeg dessverre jeg hadde blitt sittende her …

      1. Du er kjempeflink og går. Ikke alle er det og trenger et dytt og da prøver jeg så godt jeg kan vet du 🙂 Tusen takk. Akkurat det har jeg erfaring med….gåing….

    4. Jeg gikk en tur i morges….mens jeg ventet på at tida for å sette seg på venteværelset hos legen skulle komme. Det var en fin tur, men jeg var ikke i fin form. Og jeg tror legen stusset litt da han så meg og opplevde meg på kontoret. Men han kommenterte det ikke, og jeg sa ikke noe jeg heller. Jeg virket nok fjern og forvirret. Og det var flere som opplevde meg sånn i dag. Så den gåturen, den passet ikke helt inn i dag. Men godt å gå litt likevel 🙂 Godt for humøret 😀
      Flink du ♥

      1. Takk, det var rart. En gåtur skulle jo gjort deg avslappet og avbalansert. Snodig. Du hadde nok for mange tanker i hodet og formen var ikke på topp kanskje. Du som er så vant med å gå og går så mange turer. Nei, morgentur passer kanskje ikke kroppen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg