Hus og hjem

 

Det er lørdag igjen Hus og hjem, deilig. Sitte og slappe av og nytte fred og ro og levende lys! Kaffe i koppen og sitte og se ut – se dagen våkner. Tror jeg må på butikken i dag. Har ikke brukt bilen på en uke. Prøver jo å gå mest mulig både hit og dit! Det blir en vane…..

 

Lest noen blogger og skal lese avisa og strikke litt og etterhvert blir det frokost her i heimen! Føler at det ikke er så kaldt i dag som det har vært en hel uke nå. Dere vet, her ved kysten er 10 kuldegrader på en måte kaldere enn når det er 15 blå i innlandet! Tror ikke folk skjønner det helt, men det må oppleves! 🏠 

 

 

Hilser også fra Rudo. Nå har han overtatt adventskalenderen min også. Den tjuvradden, og jeg viser nok et bilde av det i senere innlegg. Min blogg er ikke en julekalender, så kommer ikke til å vise daglig dette! Min blogg er som før: Hus og hjem og FOTO og turer hit og dit Fra julemarkedet Ukas bilder Kos deg med lørdagen din..

 

Hus og hjem 🏠

14 kommentarer
    1. Kos deg med lørdagen. Her er det frokost, fyr i ovnen. -7 grader føles som 7 i følge YR og jeg bor ved kysten og rett ved havet. Ja,, det kan bli kaldere enn det virker.
      Venter en dame hit i dag og vi skal diskutere meny som skal være på lørdag. Liten privat julebord og hva de andre tar med og vi blir 6 stykkker her. Ikke noe mingling mellom bordene og full trengsel.
      Klem

      1. Kysten er spesiell, det er helt sikkert.
        Så spennende opplegg med deres julebord, høres så koselig ut.
        Full trengsel er vi ikke glad i nei..
        God klem og kos deg med dagen og planlegging.

    2. Kos deg og lag en fin lørdag. Det er kaldt ved kysten når det er kaldt. Det er noe med luftfuktighet og vind som gjør at minus 10 hos dere føles som minus 20 på flatbygdene på innlandet

      1. Ja, det er noe med det. Råkaldt og mye vind. Vi hadde (mine barn har) jo hytte i Hemsedal,
        når man kom opp der og det vare 20 blå, så var det på en måte ikke så kaldt. Veldig merkelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg