fototips

 

Det er mange innlegg her på blogg om mat og det er gøy å se selve bildene også synes jeg. Jeg har/hadde to venner som er fotografer. (Den ene vennen min døde for noen år siden.) Men poenget mitt med dette innlegget – neste gang du er på Vinmonopolet så dra med deg dette heftet, der er gratis! Jeg lærte dette av en av vennene mine! Og jeg elsker disse bildene i Vinbladet – de gjør meg sulten og tørst og det er jo poenget med matbilder ikke sant?

 

 

Matbildene i dette bladet er så utrolig fine og her har man mye å lære ved å studere bildene. Jeg leser ikke selve bladet, men det er bildene jeg titter på. Hvordan de er laget, og fotografert, hvordan lyset kommer inn!  Om maten ser innbydende ut. Man kan lage verdens beste mat og så tar man bilder og så blir det ikke noe fint i det hele tatt! Så rett og slett et knakende godt tips – les og lær og studere matbilder!  Flotte bilder hever bloggen både to og tre hakk tenker jeg! Bildene her har jeg tatt med mobilen fra bladet! Trenger ikke merke disse da synes jeg. 

 

 

#fototips #vinbladet

14 kommentarer

Siste innlegg