Ukas bilder

 

God kveld i stua, noen av ukas bilder. Er jo mange flere, men litt styr med å merke bildene om dagen altså, for å rappe bildene til Solliv gjør du bare IKKE.. Blir mest sånn bilder til og fra jobben i løpet av uka. Det blir jo litt trasking langs Glomma og gjennom Gamlebyen! 

 

 

I går var det en fantastisk morgen! Jeg blir helt satt ut når fargespillet er på denne måten. Bildene mine er ikke redigert eller manipulert, bare merket med Solliv! Her venter jeg på ferja og klokka er 0710.

 

 

Eventyrland

 

 

Bildet over her og nedenfor viser litt sjarm i Gamlebyen! Jeg liker slike steder når det er innbydende og ønsker at du stikker innom. Jeg bare dura forbi dessverre, når man har vært hjemmefra i 10 timer sånn ca. så vil man bare hjem til heimen sin og roe ned et par timer før det er ut den døra igjen! Det er veldig kjekt å ha en jobb, det er ikke det – men merker at man har jobbet snart i 40 år! Tid for alt lissom…. ❤️ og når man har vært hørselshemmet hele livet også, så bruker man mye energi blant folk – det å høre..Så enkelt for noen, så vanskelig for oss som ikke er i vater på det området!

 

 

Det var jo også flere bilder fra Gamlebyen her om dagen, de viser jeg ikke igjen her! Du finner dem her: Månelyst på ferja 

 

Da gjenstår det å si GOD HELG!

8 kommentarer
    1. Så flotte bilder! Artig med landskapsbilder tatt i mørket for en gangs skyld!!

      Skjønner godt at du vannmerker bildene etter den episoden med den stjålne kreditten! Det der er noe av det frekkeste, og ikke minst absurde jeg har vært vitne til i mine levedager..
      Selv kommer jeg neppe til å merke alle, men jeg har jo skjønt at det vil være lurt å gjøre noe som iallfall vanskeliggjør et tyveri av de jeg vil føle meg forurettet om noen utgav for å være sine.. Men grafikken min, -og da spesielt den jeg gjør i jobbsammenheng (reklamemateriell, menyer, gavekort, osv) vil aldri bli oversendt umerket igjen! For med all den jobben jeg legger ned i disse tingene, i form av at absolutt alt av pensler, teksturer, mønstre, osv som benyttes er 100% egne kreasjoner. Det eneste som ikke er mitt fra scratch er skriften, -men selv den har som regel gjennomgått visse endringer for at det skal bli unikt for vår restaurant, og da er det ikke snakk om at jeg vil snuble over et plagiat hos en eller annen tilfeldig forbipassert restaurant! *hehe*
      (PS: Anbefaler å plassere merket der det er variasjon i bildet, slik at det ikke bare er å fjerne det i en håndvending ved hjelp av ‘smear’ -funksjonen eller ‘copy/paste’..)

      1. Du skjønner greia og ting man vil beholde selv må man merke! Slik med alt som du jobber med
        i arbeidslivet. For det er så kjapt å stjele slike bilder og ikke noe greit i det hele tatt.
        Ja, man må prøve å finne lure steder til dette merket! Orker ikke merke alle jeg heller, men bruker sunn fornuft.
        Det funker absolutt!

        Tusen takk forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg