Månelyst på ferja

 

Litt av en overskift! Men det er jo slik det er!

 

Det å jobbe i november – en måned uten lys. Det er mørkt når man går ut den døra på morgenen og mørkt når man går hjemover…Var sol utover dagen her i dag, etter flere veldig mørke novemberdager. Slike dager som man går med skallebank eller hos meg mer migrene fra morgen til kveld! Det er mørkt og tungt vær ispedd en et tonn tåke samme hvor man går! I dag var det faktisk litt lys på ferja, men var nok månen…Solen kom og gikk før jeg jeg kom ut i dag i hvertfall! 

 

 

Ikke helt den blå timen, men ikke langt unna…

 

 

Tusler gjennom Gamlebyen og mot ferja, lyset er der og da letter det tunge trykket man har i hodet! Vet ikke hva det er med meg, men takler så dårlig dette været! Mørket gjør meg ikke noe, men det er kanskje luftfuktigheten som gjør meg syk! Og høreapparatene kobler jo nesten ut, blir bare en sånn hul lyd å høre langt der borte…tåkeluren! ❤️

 

 

Trær og meg og jeg elsker det, en dag så hadde det vært gøy å lage en bok om trær. Bildemateriale har jeg vel overflod av! 🎄

 

 

Alle mine gode lesere – jeg ønsker dere en fin kveld ❤️

29 kommentarer

Siste innlegg