Hus og hjem

 

God kveld her fra hus og hjem i dag kom snøen til Fredrikstad. Jeg trengte ikke måke bilen. da jeg hadde bestemt meg for å gå helt hjemmefra. Gikk ut av huset kl. 0625 og var på jobben kl. 0755. Hjemover gikk jeg fra jobben og så til Gamlebyen og deretter ferje over til Kråkerøy. Der tok jeg bussen hjem de siste 4 kilometerne. Så tenker at jeg har gått nok for i dag! 🏠

 

Og her hjemme ventet Rudo – koselig venn altså! Ligger på skinnfellen her i sofaen, så da er det ikke noe sak når jeg har fått en ny venn her hjemme! Tror jeg elsker ham! Utrolig myk og god og ja jeg fikk han ikke gratis, ble kjøp på DETTE markedet jeg var i Oslo.

 

Når jula er over så kanskje jeg strikker en jakke eller vest til Rudo! Får se om jeg får ånden over meg..

 

Middagen i dag ble et par pølser, resten av en pakke med pytt i panne og litt spinat over for å få litt grønt! I går ryddet jeg i fryseren, deilig å gjøre den jobben før jul altså! Nå er det så oversiktlig og fint og bort med litt is i kantene også. Kjedelig jobb å gjøre, men for en lettelse etterpå!  En ting mindre å tenke på…  

 

Likte du Rudo?

 

Hus og hjem 🏠

19 kommentarer
      1. Takker, Rudo er så fin og bra selskap. Nå skal vi snart se TV.
        Ja – nå er det masse gåing. Deilig bare man kommer opp og er i farta! Men må stå opp før 0530 for å rekke dette. Men da slipper jeg å styre med tur til kvelden! Hehe…deilig å være inne da.

        Fin kveld og klem herfra…

      1. Mange takk, går og går…Må til vettu! 🙂
        Rudo er hyggelig og er allerede sjefen for fjernkontrollen.
        Vi så på TV2 fra Hvaler og Petter.

    1. Så kjekk kar du har fått deg – skjønner godt at du elsker ham! Ikke dumt med en mann i huset, hihi…! Du er sprek – her blei blilen måka ut fra klokka 06.00…… det måtte til ! God klem <3

      1. Tusen takk, han er fin. Men jeg merket at han er litt glad i å se TV, så vi får se hvordan det går!
        Kan ikke ha en mann som ser TV hele dagen vettu!
        Måke bil er kjedelig, jeg bestemte meg i går. Og tenkte jeg kan jo likegodt gå hele veien..
        Klemmer.

    2. Se der ja, en renslig og lydig sofa kamerat. Og pytti panne,, det ble det her også idag. Sånn hjemmelaga greier av noen rester. 🤗 Godt det kommer litt vinter i sør også. 🤗 Klem

      1. Tusen takk, veldig søt han ja <3 Uff da, håper du snart får den tilbake.
        Kjedelig og håper du er sånn frisk og rask igjen <3 God klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg