hus og hjem

 

Hei, her fra Hus og hjem Ikke vært i byen i dag! Gadd ikke dra av gårde på shopping selv om det kanskje kunne være noe å kjøpe som var til en grei pris og billig!

 

Handlet litt til meg selv etter jobben i går! Var først i en slik pop-up butikk. Slike butikker som plutselig bare blir til i løpet av natten eller noe og forsvinner før du rekker å handle!  I den butikken jeg var i går var det det litt kremer og såper og shampoo og koster og børster og sånne ting. Ikke enormt utvalg og jeg viste ikke helt hva jeg skulle kjøpe. Kjøpte til slutt body butter og body wash. Kjente ikke til disse merkene jeg, men luktet nydelig og prisen var det ingenting å si på! 

 

 

Innom Mestergrønn og kjøpte 2 hvite julestjerner. En kostet 80.- og to kostet 120.- tror jeg, så da var jo valget tatt!

 

 

Kjøpte en engel på en gjenbruksbutikk. Jeg er svak for engler som man kan ha lys i 🏠

 

 

Lilla duftlys måtte jeg ha og jeg har tre slike hvite hus. Er veldig glad i dem og ønsker meg flere, hvis jeg finner noen jeg liker. Ser det har kommet til noen flere fra dette merket! 🏠

 

 

I gjenbruksbutikken kjøpte jeg i tillegg til engelen, to blomsterpotter, en i sølv og en rød potte og passet perfekt til mine to nye hvite julestjerner. Og tre slike telys-beholdere, hvite med gull innvendig. Utrolig fine når man sitter ved et bord, så de skal jeg ha til pynt på spisebordet. Gjorde ikke så mye ut av seg når de ble stående på en sjenk, gullfargen kom ikke helt frem da! Men de var skikkelig tunge og virket litt “dyre”.

 

Så jeg fikk litt i hus i går som jeg selv synes var fint! 🏠

 

 

Hus og hjem 🏠

8 kommentarer
    1. Jeg stikker innom gjenbruksbutikker/Fretex med jevne mellomrom, for å se om jeg kan finne noe fint jeg kan ta med meg hjem. Jeg håper at Løiten Lys har Pop-up butikk i nærheten, men det gjelder å følge med så man ikke går glipp av det 😊

      1. Fretex er topp, finner alltid noe. Og er jeg i Oslo er jeg alltid innom Fretex der også!
        Så spennende med Løiten lys, håper du den butikken popper opp før jul! <3

      1. Jeg elsker å pynte og handle til huset! Jeg er veldig pyntete av meg her hjemme!
        Elsker interiør og blomster og lys, jeg koser meg veldig her hjemme med å stæsje opp huset året rundt egentlig.
        Ha en fin lørdag….og tusen takk.

    2. Jeg var å fikk tatt tredje dose, og på hjemvei stakk jeg innom Extra og så at de hadde fine julestjernerr, men var ingen plass jeg kunne pakke de inn for ute var det -10. Lot det være, men skal se på mandag. Julekalkunen fant jeg og har julebord med venner her den 11. Fine lys,blomster, og potter du kjøpte.God lørdag til deg. Klem

      1. Tusen takk, det var voldsomt til kaldt hos deg! Men du får handle blomster en annen dag.
        Høres ut som en koselig plan du har med julebord og venner og kalkun. Topp..

        Bra med 3. dose dette viruset har lissom ikke noe ende synes jeg. Ønsker deg en god lørdag, klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg