God morgen lørdag

 

God morgen der ute. Sitter her med kaffekoppen skal slappe av litt før jeg begynner med ukas vask! Hive ut tepper og ja det vanlige greiene. Får se om jeg finner noe mer å henge opp i vinduer og slikt etterpå. Har ikke dratt frem så mye julepynt jeg enda. Det kommer nærmere jul! Er litt av den gamle skolen. Se ferdig pyntet juletrær inne tidlig i desember er ikke noe for meg! Vi har i alle år pyntet lille julaften! Klart det har vært stress noen ganger – særlig når denne dagen var og kjøre rundt og bytte gaver også! Så jeg skjønner at folk begynner tidlig! Men jul blir det uansett..Jeg er den som liker lite julepynt, enda jeg sikkert har 5 esker ute i garasjen! Men det bør ryddes i, sier jeg vært år! Ta frem litt er greit. Det fineste jeg vet er hvite julestjerner med litt glitter på og masse lys inne! Det er stemning for meg! Og et par nisser! 

 

 

Du rekker fremdeles å lage litt gaver til jul. Her er Rosa-sløyfe renselapper. Designet av Bitta. Du finner litt om det her: jeg lagde en hel stabel Det er slike ting man kan pusle med når man setter seg ned i 5 minutter! For det er slik jeg er. Sitter jo aldri å strikker 3 timer lissom. Nei, det blir bittelitt på kveldstid. Og kanskje et par omganger på morgenen. Mitt liv og hobby er å gå turer. Hver dag og flere ganger pr. dag! Derfor har jeg laget julekalender om dette også! For det er det jeg bruker tida mi på! Gå og gå….Du finner delene her: Del 1 og Del 2 og Del 3 og Del 4 og du mannen jeg skrev om i del 3 er funnet! Men politiet vil ikke si noe mer om saken!

Kommer sikkert med del 5 utover dagen. Men først må jeg gå turen da før det blir en et innlegg til kalenderen! 

 

En fin lørdag – kos deg! 

16 kommentarer
    1. God morgen. Her er det heller ikke så mye julepynt ennå, men innen sola gryr på julaften er huset proppfullt av julepynt og nisser. 5 esker er ingenting når denne kjerringa først starter, og ja, jeg burde og ha ryddet litt i eskene. Ha en fin lørdag!

      1. Blir altfor mye her å. Liker bare litt. Men det er jo flere enn meg i dette huset 😍så drar frem mye ræl… Hehe.. Fint er par dager og så ut med det… ❤️

    2. Her blir det dratt frem litt hver søndag før jul som regel😊 Det har blitt mindre pynt de siste årene.
      Vi pyntet også det meste lille julaften da ungene var små. Det henger i her fortsatt. Så jeg har det ikke så travelt heldigvis.
      Ha en fortsatt fin lørdag😚
      Klem til deg.

      1. Akkurat sånn er det. Det har blitt mye mindre pynt med årene. Det var stas med pyntinga lille julaften da ungene var små! Nå blir det litt og litt for å unngå stress…Fin kveld til fin deg! Klem.

    3. Gå og gå og gå er oss det….! Deilig er det! Men nå fant jeg nettopp noe vi ikke er like på, for jeg har sikker 70 nisser framme….. litt nærmere jul….! Gode klemmer <3

      1. Gå må man. Det gir mening og ork og energi….
        Du er mer julete enn meg. Liker det jeg altså, men hos meg synes jeg det bare blir rot hvis det blir for mye og det blir det alltid. Men er egentlig mest glad i bare blomster og lys og lyslenker! Men nisser blir det jo! Klemmer..

    4. Nå styrer du fælt skjønner jeg 🙂 Så håper du får en fin og god lørdags kveld 🙂 Henger litt etter med blogg ,, men prøver så godt jeg kan med å få med meg noen av innleggene 😀 Nyt kvelden 🙂 Klem

      1. Styrer jo ikke det hele tatt. Det er jo det at jeg gjør for lite….hehe…Tur er ikke styr for meg! Det er mening og energi. Kom inn nå fra tur nr. 3 i dag! Klem…

    5. Jeg pynter ikke så mye jeg heller. Men mamma sine nisser, de som hun har laget og som “bodde” hjemme hos henne, DE skal fram. Men først må jeg vaske litt. En dag jeg får tid 🙂 Og nå tror jeg det blir litt mer tid, fram mot jul. Har de mest hektiske ukene bak meg 🙂 Håper du har hatt en fin gåtur i dag 🙂

      1. Ja, litt er fint – men blir fort for mye her hos meg. Egentlig liker jeg det litt minimalt, men det tar overhånd på slutten. Plutselig så blir det for mye! Fint hos andre, men ikke hos meg! Fin tur i dag, luke 5! Klem.

      1. Ja det er det best litt om gangen. Det gjør jeg også nå! Men før dro jeg alt frem lille julaften! Men kan ikke ha alt for mye pynt enda! Klemmer.

      1. Ja, slik liker jeg. Lys og duker og pledd og puter som jeg bytter til andre motiv. Sånt er fint. Litt nisser er greit. Men de bør ikke ta over hele huset akkurat! 🙂 og jeg elsker blomster. Julestjerner er så fint…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg