kalender med mening – ut på tur 3

 

God dag 3. desember! 

 

Turen i dag gikk til julegata her i skogen på Kråkerøy. Den var ikke tent enda, for den tennes sikkert på kvelden! Dette var jo nå for 1 time siden! Min kalender er ut på tur hver dag 1. – 24. desember! 

 

 

Julegata i Damveien!

 

 

Her var original-bildet! Og du finner del 2 i kalenderen her: Del 2 i ut-på-tur-kalenderen! 

 

 

Det pågikk en leteaksjon i tjernet i dag! En mann i 30-årene er forsvunnet ❤️ fra Kråkerøy og det ble søkt med dykkere i tjernet! I skrivende stund vet jeg ikke noe mer ❤️

 

 

En fin kveld ønskes deg!

 

 

14 kommentarer
      1. Julegata er skikkelig fin der i skogen! Synd den ikke var tent, men får ta bilde en annen dag! Det ble plutselig spesielt og jeg skulle jo bare gå tur der! Trist <3 vet ikke noe mer!

      1. Det er en vei som går til Smertudammen og noen hus i skogen. Så sikkert noen private som har ordnet opp! Kommunen sponser nok ikke julegate på den måten. Trist, men vet ikke noe mer og nå er det mørkt..<3

      1. Tusen takk så hyggelig kommentar. Været er så utrolig dårlig så ikke så enkelt å ta fine bilder til kalenderen, men prøver alt jeg kan! Klemmer…

    1. Uffda, så leit med forsvunnet mann da.Håper det gikk bra?Koselige bilder fra turen din. Jeg fikk meg da noen kilometer i kveld jeg også. Friskt var det og snøfølelse i lufta. Kan jo bli spennende å se hva vi våkner til i morgen. Snø eller regn? Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, det ble mange kilometer på meg i dag. Så da gidder jeg ikke gå ut nå i kveld! Må hvile jeg å. Trist <3
        Klem til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg