kalender med mening – ut på tur 4

 

God fredag og helg. Jeg kjører på med mitt opplegg. Det er luke nr. 4. Og tur er greia på min kalender. Komme seg ut på tur 1. – 24. desember! Og dere henger med??? Turen gikk til Møllerodden her på Kråkerøy. Kyststien fra meg og til Møllerodden. Fin tur, men det er sykt mørkt og råkaldt ute om dagen! Her har jeg pyntet meg litt for å friske opp grå grå bilder!

 

 

Hadde med en hel sekk av utstyr! Til stæsj…

 

 

Pyntet et tre i skogen med det samme jeg var i farta!

 

 

Og noen jaktet i kamuflasje-teltet! Kanskje like greit 🙂

 

 

Slik var været denne dagen, 4. desember. Det er helg og jeg må ha litt mat nå straks merker jeg. Tar en brødskive og så blir det pizza senere på kvelden! Luke nr. 3 finner du her: Del 3 

 

 

Endringsplan: Forandre på en rutine! – God helg…

8 kommentarer
      1. Hehe, ble et lass å drasse på! Briller og luer og Rudolf og stjerner….jaja…..
        Kalender er gøy og tusen takk for at du liker den, …Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg