jeg lagde en hel stabel

 

God formiddag! Ute skinner sola. Deilig. Skal snart ut i hagen og pynte litt. Har begynt med å henge opp litt lys-lenker ute og det kommer flere! Slikt er gøy synes jeg! Men her ser dere hva jeg har puslet med inne noen dager nå. 

 

 

Virkelig gøy å lage! Fargene er i oker, lilla og lys rosa. Bildene lyver bittelitt!

 

 

Tenkte at dette skal bli noen julegaver. I neste innlegg vil jeg vise hvordan jeg pakker. Bare et forslag da! 

 

 

Ikke mitt design, jeg er ingen strikkedesigner! Men strikke kan jeg jo! Og disse er kjappe å strikke – noe alle kan få til hvis man har tid og lyst! Hvor jeg fant dem? Du kan finne dette her hos Bitta! Se her er facebook-siden: Bittamis Design for Strikkelystne Hun er en virkelig kreativ dame som lager så mye fint! 

 

 

Hva er det egentlig? Det er Rosa Sløyfe renselapper! Brukes til rens og vask av ansiktet morgen og kveld! I stedet for pads <3 som bare går i søpla! Dette er jo gjenbruk og kan vaskes om og om igjen! Men som du ser – kan også brukes til å ha under kaffekoppen! 

 

 

Fra et nøste fikk jeg 5 stykk. Så de veier under 10 gram! Har bare 4 og 4 her, men nå har jeg laget 5 av hver farge foreløpig. Men kommer til lage flere! For jeg. skal ha en haug selv også da! Og flere gaver blir det! Til kollegaer, venninner og slekt…Jeg synes det er fantstisk gaver og hadde blitt veldig glad for dette! Det er også litt ettertanke/mening bak en slik gave ❤️

 

 

Håper du likte tipset og jeg lager et nytt innlegg med hvordan jeg styler disse gavene! Ønsker deg en fin lørdag! ❤️ Du finner tips om stylingen her: tips til gaver 

 

Det går mot jul! 

8 kommentarer
    1. synes dette var fornuftig som gave eg :=) nå er jeg ferdige med julegavene mine ,gjennstår bare å pakke inn ,men slikt kan en jo lage innimellom om en er tom for ideer ,så har en noe lite om en plutselig skulle trenge en liten gave

      1. Veldig fine gaver å gi og få og alltid kjekt å ha noe på lur til en god kollega/venn eller bare til seg selv <3 Oppskriften var artig. Jeg er veldig glad i småstrikk som du skjønner. I hvertfall når det er praktisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg