tips til gaver

 

Her er litt tips om hvordan du kan kan style DISSE GAVENE 

 

 

Se forrige innlegg om hvem som er den kreative sjelen bak dette! Og oppskriften finner du også! Her finner du dette innlegget! : jeg lagde en hel stabel 

 

 

Mange muligheter 

 

 

Fine gaver!

 

 

 

 

Fyll på med masker, rensekremer, og det du finner! Kjøp gjerne en kurv eller lage en selv. Dette hadde ikke jeg da! Men Cellofan-poser er også fint! Dette er bare et tips, ikke sikkert jeg styler gavene akkurat slik…Bare lagde dette nå for å ta bilder!

 

 

Eller legg ved en fin kopp! Du finner innlegget om gavene her: jeg lagde en hel stabel så da sier jeg bare LYKKE TIL!

 

Kose deg og nyt dagen! <3

14 kommentarer
    1. Wow!! Så flotte gaver! Sånt hadde jeg vært veldig glad for å få😃
      Gaver trenger ikke å koste tusenvis av kroner. Hjemmelaget…og pakket så fint inn er minst like gøy å få😃
      Ha en fin dag😚
      Klem.

      1. Tusen takk, nyttige gaver som alle trenger og man kan velge selv om man vil putte på dyre produkter for å heve gaven enda et par hakk! Klem og fin kveld til deg.. <3

    2. Du verden som du holder på 😀 Her var det litt av hvert på gavebordet og i mange varianter. Og stabler produserer du så det holder 😀 Herlig.. lykke til 😀 og god adventshelg 😀

      1. Tusen takk, blir fint det. Og da kan man jo legge til dyrt eller billig i renseprodukter! Pimpe gaven opp eller ned som man har råd! Dette trenger alle mennesker..Ansiktet må ha stell!

    3. KJempefine gaver er det også 🙂 Jeg fikk lyst til å strikke kluter og håndklær igjen, når jeg så dette 🙂 Ha en fin kveld Solveig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg