kalender med mening – ut på tur 1

 

God kveld! Det er masse kalendere rundt hele her nå! Jeg tenker jeg skal følge et par på nettet også. Der man kan vinne premier! Gjerne lokale butikker! Titter innom hos dere som lager og skriver! Vi teller ned og selv om det er mindre trafikk her inne så blåser jeg i det. Jeg lager mine innlegg om det er 10 eller 1 kommentar! Det er ikke så viktig! Det som jeg brenner for er å være ute på tur. Så da blir det en liten tur-kalender her hos meg. Noen ganger skriver jeg litt og andre ganger blir det mest bilder! Turen i dag gikk til Holtevarden! Det er en gravplass fra Bronsjealderen! Jeg fikk se at det nye skiltet hadde kommet opp og det gjorde meg glad. Det forrige ble fjernet for flere år siden og jeg fikk høre at fylket og kommunen jobbet med dette. Når fylket er inne i bildet tar det tid! Men i dag stod det på plass! 

 

 

 

 

 

1. desember 2020 

 

God natt! 

10 kommentarer
    1. Spennende og vakkert 😀 Følger ikke så mye med på sånne Julekalendere,, vi droppa det her i huset i år også faktisk… 😀 Så jeg får henge meg på deg…. 😀 Ha en fin dag når den dukker opp for deg 🙂 Klem

      1. Takker, i går var det en av de vakre og flotte dagene. Synd jeg fikk så liten tid til å være ute. Men fikk en flott tur. Dere henger på her….. Det blir turbilder satt i system…Ønsker deg en flott dag! Klem…

    2. Så fint skilt det var nå da! Vakre bilder du viser. Alltid koselig å titte inn hos deg. Tur er viktig for meg også, og vi blogger heldigvis som vi vil. Kos deg i adventstiden. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg