tirsdag 10. november

 

Heier på dere! Og God morgen.

 

Mine første tanker slo meg…Det er mørkt ute..Jeg er trøtt..Jeg våkna av klokka i ørska! Man blir trøtt på denne årstiden altså! Den andre tanken – det er snart lønning. 10. i dag og vi får lønning den 12. og det er deilig. For jeg handler jo masse på nettet om dagen. Penger ut – penger må inn! Ganske logisk! Hvis ikke blir det ubalanse i det systemet! Håper du ser begge hyttene? Bildet er fra søndagen. I det vakre været. Du finner innlegg fra i går her: jeg fikk mail fra Egmont i dag og mandagstanker. og mange flere bilder fra turen på søndag finner du her: hvem skulle tru at november var lys og fager – hvis du ikke har fått med det det vakre været vi hadde denne søndagen! Været i dag er greit og fin temp. – november leverer virkelig i år! 

 

 

Og trenger du mose til diverse julestæsj – så har du muligheter nå vettu…Skogen er full!

 

Ha en flott tirsdag!

10 kommentarer
    1. god morgen .Så vakre bilder og jeg ser godt to hytter :=) får ikke med meg alle innlegg hver dag ser eg ,men nå var jeg inn på innlegget om att du fikk mail fra egmont ,gav deg 3 klikk :)lønning er kjekt å få ja ,tenker egentlig ikke så mye på det ,men klart bruker en må en også få inn påfyll ,ha en fin fin dag

      1. Tusen takk snille deg. Ja, blir jol noen kroner etterhvert. Men går sakte. For nå er det også noe nytt at man at man får prosenter ved et salg også! Men her var det klikk som ga penger. Naturen er vakker og jeg elsker speilinger…God kveld…

    2. Hei på deg i novemberlyset.Nydelige bilder! Synes nesten jeg kjenner lukt av salt vann og mose! Ja, det er jammen mørkt allerede, og særlig på de dagene det er overskyet, regn eller tåke. Mose må til ja. Jeg har plukket inn en haug allerede. Kongler ble også med, og det er så fint synes jeg å pynte med her og der. Ha en finfin dag! Klemsiklem:)

      1. Så herlig og tusen takk. Flott på søndagen. Det lever jeg lenge på! Jeg skal plukke litt mose denne uka tenker jeg. Kjekt å ha litt! Dille litt med greier og ting og tang! Nå er mørkt – så må vende seg til å gå i mørtel. Men gå ute på glatte svaberg i bekmørke gjør jeg ikke. Klemmer…

    3. Vakre bilder og flott hyttespeiling..og du er vel på hytteSPEIDING.. 🙂 Logisk ja.. skal man handle må man ha noe å handle for.. 🙂 Fin dag videre og klem fra Mjøndalen <3

    4. Så nydelig bilde det øverste der! Ja, nå flyr pengene… er i full gang med julegaver + at jeg pusser opp et rom…. såååå…. jadda….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg