9. november – tanker på en mandag

 

God morgen! Mandag allerede..Jeg tenker at jeg var heldig så fikk vært ute hele søndagen på tur! Det må man leve på helt til neste tur! Været var flott og dagen ble fin. Jeg tenker at timene går altfor fort når man er på tur! Bare plutselig begynner det å mørkne og man man må snu snuten hjemover igjen! Fly ute i svaberga når det mørkt det går ikke. Og det er ganske lang vei hjemover! Nei, heretter på lørdager og søndager må man komme seg tidlig ut på tur! Det er mitt motto! Vips så var helgen borte…………Flere bilder fra turen i går finner du her: hvem skulle tru at november var lys og fager ❤️

 

 

Fineste…

 

 

 

Ønsker deg en flott mandag!

14 kommentarer
      1. Tusen takk, jeg elsker slike bilder av sjø og natur! Fin dag videre til deg.
        Det er vakkert og jeg blir helt satt ut av slik skjønnhet!

    1. god morgen ,så nydelig start på dagen ,herlige bilder.Ja vi har ikke sol lengre ,men vi får nok et gyllent glimt i fjelltoppane om det er klarvær :=)her er det strikkekafe og jeg skal ta fram sykkelen ,gleder meg :=)

    2. Vakre bilder .. <3 Blir fort kvelden og mørkte om dagen ja.. men deilig at kulda ikke har slått til for fullt enda.. Vi gikk en tur på lørdag..tåke da vi dro , men sola kom ganske snart..deilig 🙂 Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk, i går var det helt nydelig. I dag er det kjølig her! Og mørkt blir det fort nå..Fort gjort å glemme det! Fin dag og klem.

    3. Kjempefine bilder, og for en flott start på dagen 🙂

      Mannen min og jeg gikk en tur i går vi også. I dag var det trening på treningssenteret. Det var overskyet, surt og regn, og da var det helt greit å gå på mølla inne 🙂

      Meldt sol på onsdag. Da blir det forhåpentligvis en tur ute da.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk snille deg. Kaldt og uggent. Men jeg må ut allikevel! Så blir alltid 1 og 2 og 3 turer hver dag. Glad i det. Er ikke noe ork..Bra du trener på din måte! Er nok mer trening det egentlig. Jeg bør egentlig trene mer styrke! God klem….

      1. Tusen takk, turene på helga må begynne tidligere..Sånn er det! På hverdagen blir det ikke turer med sekk 🙂 på meg – ikke ofte i hvertfall. Turer blir det, men blir annerledes. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg