hvem skulle tru at november var lys og fager

 

Heier på deg! For en fantastisk dag! Strålende sol og helt uten vind – ja det er rett og slett magisk! Vakkert, utrolig vakkert. Dagen i dag..Har du sett??? Alt var så klart, kunne se langt avgårde! Jeg kom meg ut på tur med sekk og sandaler! Vel, sandaler var vel å ta i – nei hadde skikkelig sko. Det må til på denne årstida! 

 

 

Jeg lar bildene tale! Det ble noen bilder. Så får vise dere litt utover i uka også! Da har vi noe pent å se på hver dag <3 

 

 

<3 

 

 

Det er tidlig mørkt nå om dagen. Det er greit å huske på, for når klokka var 16:00 så er det lurt å tenke på hjemveien. Mørkt som en sekk kl: 17:00 her på Kråkerøy!

 

 

❤️

 

Mmmm – er det ikke nynyydelig. Deler opp litt – for det er mye skjønnhet å ta til seg på en gang! Jeg lover – det blir flere bilder fra denne søndagen i november som var lett som ei fjær! Overhodet ikke mørk og tung..Men tror det er meldt litt annen værtype til uka! Vel, da har vi jo bilder å kose oss med! Morgeninnlegget finner du her: helg og morgen og tanker 8. november klikk innpå hvis du har lyst!

 

 

KOZ DEG…<3 

10 kommentarer
    1. god morgen ,her vaer det mange herlige bilder ,reine sommerstemningen på noen av bildene ,ja høsten har vakre gylne farger samtidig klare sterke farger :=) men mørkt ja helt klart det er vinter så lurt å ha seg heim om der ikke er gatelys da

      1. Tusen takk, i går var det helt utrolig nydelig. Dette er langt ute i skjærgården. Finnes ikke et snev av lys der! Og lite med folk på hyttene nå. Det er for det meste sommerhytter. Så man bør være mer sentralt når mørket stiger på! Jeg koser meg sånn og glemmer nesten tiden på tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg