jeg fikk mail fra Egmont i dag

Reklame | Magasinet

 

Heier på deg! Ja, jeg fikk mail i dag. Og det var ikke oppløftende! Jeg hadde ikke nok i grunnlag til å sende faktura denne måneden, så det jeg har tjent blir overført til neste måned! Jaja, blir ikke akkurat styrtrik av denne bloggen! Men det går greit! 🙂 Bildet er IKKE fra i dag. I dag er det jammen meg kjølig ute! Har gått en tur, skal gå en tur til etterpå! Ut må man jo…Kjølig eller ikke! Her er noe som varmer, og trenger du det ikke selv, kan det jo bli fine gaver. Kos deg videre med kvelden og nyt å være hjemme. Er jo det vi skal helst nå! Tur ut går veldig bra da…Men ikke fly inne hos folk lissom!   #jegholdermeghjemme 

 

Dagens morgen-innlegg finner du her: 9. november 

 

Reinsdyrskinn, garvet til utebruk//Dovrefjell Exclusive ullgenser – Str. M//Eskimo Islender ullgenser, Natur / Sort – Str. L

6 kommentarer
      1. Tusen takk snille deg! Det tjente jeg 4 kroner og 20 øre på…herlig…Kommer nok i mål i løpet av denne måneden! Takker….snille deg! Elsker jo å være på tur, kom inn nå. Møtte en hel horde på tur sammen. Sikkert idrettsklubben og gågruppa eller noe! De hadde bra fart…hoppa til sida jeg! Klem…..

    1. Nei, rike blir vi ikke av dette. Men jeg klikket meg inn for å se på den genseren med reinsdyr. Fin da. Jeg ble heller ikke rik denne måneden heller, så utbetaling kan jeg vel kanskje forventen neste sommer eller noe, i den farten det strømmer inn hos meg?Men blås heller. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg