skal bli en vest

 

God formiddag! Jeg har jobbet med å rydde ut jula! I dag 20. dag jul og jula bør ut! Pleier det hvert år – å vente til denne dagen! Selv om jeg rydder litt og litt da..Liker egentlig å ha pynten så lenge som mulig. Jeg tar jo litt og litt frem og det meste kommer frem et par dager før jul. Så for meg å ta vekk jula 1. januar blir ikke greit! Det er for kort tid…

 

Men du nå skal jeg strikke meg en vest! Ingen oppskrift, bare i mitt hode og så har jeg laget en skisse på papir. Det blir en ganske varm vest – rett i fasongen med høy hals! Håper jeg – hvis jeg får det til! 

 

 

En tråd av hver og her lyver fargen litt. Det riktige er det øverste bildet! Jeg fikk garn til jul og bestilte litt Kid-Silk for å litt mer fløffy preg på denne vesten! Garnet jeg fikk til jul var her: noen julegaver – jula 2020 og poncho jeg strikket finner du her: Poncho i tynn alpakka Så da har jeg en plan med garnet jeg fikk til jul av yngste sønn. Strikket også en lue – den finner du her: ribbestrikket lue i merino – oppskrift Kjekt med planer for året 2021! Men du, nå er kaffepausen over og jeg skal rydde litt mer!

 

Mål og planer driver et menneske fremover…

 

 

12 kommentarer
      1. Veldig kaldt hos deg, du får kose deg inne i varmen. Tusen takk, likte veldig godt fargen og den er plukket ut av mini yngste sønn. Veldig stas. Klem…

    1. Helt lekre farger – og vest er jo helt in nå! Tror jeg må strikke meg en selv…. må bare ha ferdig ponchoen min først, har ca 20 cm igjen å strikke….! 🙂

      1. Tusen takk, vest er herlig…varmt og godt. Du får strikke deg en vest etter prosjektet ditt! Greit å ha noe på gang vettu. Jeg må alltid ha noe på pinnene til meditasjonen min 🙂

    2. Ja,nå er jula slutt for denne gang. Jeg også holder på den så lenge det går. I år måtte jeg rydde vekk litt tidligere, på grunn av litt arbeide i huset, men det gikk jo greit det også.
      Så koselig med en vest i de fine fargene. Kos deg med strikkingen når du har tid til det, og ha en fin fredag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg