Poncho i tynn alpakka

 

Noen ganger blir ting og tang liggende! 

 

Ting er morsomt til å begynne med, men så går man lei og begynner på noe annet og noe småtteri og litt til jul..Dagene går og blir til år! Det skjedde med denne ponchoen her. Ble liggende i en pose – ikke så helt mye igjen og ikke helt ferdig. Forrige uke bestemte jeg meg. Litt hver dag og dra det med deg og i går kom jeg i mål! Endelig….Blir sånn noen ganger for meg. Synes jo egentlig ikke det er er gøy å strikke! Men jeg synes det er gøy å lage egne ting! Så da ble man jo litt delt. Jeg bruker faktisk strikk til meditasjon. Roe ned på kvelden og finne balansen i livet på en måte! Det er det jeg bruker strikk til! Hehe…

 

Men nå har jeg fått meg strikkestol og det hjalp faktisk! Sitter man bedre så blir ting mer gøy og behagelig. Du finner strikkestolen her: jakten på en “strikkestol” 

 

Vel jeg kom i mål og resultatet ble fint og det er faktisk garn for over 800.- Så er dyr meditasjon! 

 

Ønsker dere alle en fin kveld! 

8 kommentarer
    1. Veeeeldig fin og så pent arbeide 🙂 Mye jobb så skjønner godt du gikk lei underveis…Fargen passer jo til det meste også..Bra du er fornøyd med stolen du kjøpte.. Fin kveld videre du også <3

      1. Tusen takk, ble litt ensidig og kjedelig. Og tynt garn! Men blir fin når jeg skal pynte meg litt ekstra. Går jo ikke med den i skogen akkurat! Stolen er helt utrolig deilig….Så fornøyd! Klem..
        Fargen er litt skogs-grønn – fin farge!

    2. Så bra at du fikk gjort den ferdig.
      Skikkelig fin.
      Jeg er glad i å strikke, har enkel og kjedelig strikking når jeg ser på tv.
      Og litt mer avansert ellers.
      Supert at du er så fornøyd med stolen.

      1. Tusen takk – ja kan være litt lurt det. Variere med avansert og lett ettersom hva man gjør! Som sagt jeg liker best, radio og strikk og fyr på ovnen. Da får jeg roa! Men kan dra det med meg bort til TV og pusle litt samtidig som man titter på skjermen. Stolen er helt topp 🙂 storfornøyd. Fin dag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg