jakten på en “strikkestol”

 

I dag har jeg jaktet! På den perfekte stolen. Mye fint der ute og mange forskjellige prisklasser og størrelser og farger og fasonger! Jeg har vært i 3 møbelbutikker! 

 

Nr. 1 – Ingen som gadd å hjelpe meg! Lite kunder i butikken…

 

Nr. 2.  – For høye priser og mye folk! Ingen så meg der heller…

 

Nr. 3 Stort utvalg. Fine priser. Rabatter. Hyggelig betjening og skikkelige service ❤️ Siste mannen sa til meg. “Her har fått deg en skikkelig stol som du kan strikke og kose deg i…”.

 

 

Et sted ble det handel!

 

 

Stort sett en slik type stol jeg var på jakt etter. Et stol hvor nakken kan hvile godt og ryggen har god støtte!

 

 

Det ble handel på meg – hvilket sted og hva jeg kjøpte får bli i et innlegg når det stolen kommer til uka 🙂 Sted nr. 1 og 2 kan jeg ikke anbefale..Jeg trenger å blir sett og jeg trenger at folk hjelper meg! Hadde jeg ikke funnet en stol på sted nr. 3 så hadde jeg nok bestilt på nettet og ordnet meg selv en plass! Tidligere innlegg finner du her: romjulssalg 

 

Akkurat – viktig med kundeservice når man møter fysisk opp i en butikk – bø!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Ja, det skulle bare mangle at du fikk service. Dårlig service betyr jeg går. Hvis de er FOR ivrige, før jeg kommer inn døra nesten…så går jeg også 😀 Ikke lett..

      1. Helt enig. Når man har gått rundt i butikken i 30 minutter da bør de ansatte komme bort altså…Merket at jeg ble litt forbannet!

    2. God service er super-viktig! Jeg gidder IKKE å handle der det ikke er service…. hihi…. så bra du fant drømmestolen, jeg gleder meg til å se 😘😘

      1. Ikke jeg heller – da går jeg til neste butikk. Butikk nr. 1 – der var de mest interessert å skravle med hverandre de som jobbet der! Den var god å sitte i og var nok bra kvalitet! Gleder meg til jeg får den i hus. Klem..

    3. det blir spennende å se hva du gikk for ,ennå har vi ikke fått nyemøblene våre ,dei kommer ikke før i uke 4 ,3 mnd har vi da måttet vente ,men så måtte våre møbler lages først også :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg