I dag har jeg jaktet! På den perfekte stolen. Mye fint der ute og mange forskjellige prisklasser og størrelser og farger og fasonger! Jeg har vært i 3 møbelbutikker!
Nr. 1 – Ingen som gadd å hjelpe meg! Lite kunder i butikken…
Nr. 2. – For høye priser og mye folk! Ingen så meg der heller…
Nr. 3 Stort utvalg. Fine priser. Rabatter. Hyggelig betjening og skikkelige service ❤️ Siste mannen sa til meg. “Her har fått deg en skikkelig stol som du kan strikke og kose deg i…”.
Et sted ble det handel!
Stort sett en slik type stol jeg var på jakt etter. Et stol hvor nakken kan hvile godt og ryggen har god støtte!
Det ble handel på meg – hvilket sted og hva jeg kjøpte får bli i et innlegg når det stolen kommer til uka 🙂 Sted nr. 1 og 2 kan jeg ikke anbefale..Jeg trenger å blir sett og jeg trenger at folk hjelper meg! Hadde jeg ikke funnet en stol på sted nr. 3 så hadde jeg nok bestilt på nettet og ordnet meg selv en plass! Tidligere innlegg finner du her: romjulssalg
Akkurat – viktig med kundeservice når man møter fysisk opp i en butikk – bø!
Ja, det skulle bare mangle at du fikk service. Dårlig service betyr jeg går. Hvis de er FOR ivrige, før jeg kommer inn døra nesten…så går jeg også 😀 Ikke lett..
Helt enig. Når man har gått rundt i butikken i 30 minutter da bør de ansatte komme bort altså…Merket at jeg ble litt forbannet!
God service er super-viktig! Jeg gidder IKKE å handle der det ikke er service…. hihi…. så bra du fant drømmestolen, jeg gleder meg til å se 😘😘
Ikke jeg heller – da går jeg til neste butikk. Butikk nr. 1 – der var de mest interessert å skravle med hverandre de som jobbet der! Den var god å sitte i og var nok bra kvalitet! Gleder meg til jeg får den i hus. Klem..
Service er kjempeviktig, og ikke minst første bud!
Kjempebra du fant stolen du ville ha, og jeg gleder meg til å se den 🙂
Ønsker deg en kjempefin 5.juledag <3 🙂
Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene
Tusen takk, er så så enig altså. Det er jo derfor man oppsøker en butikk! 🙂 Klemmer herfra.
Å bli oversett i butikken,får meg berre til å føle meg liten og eg går min veg:-)
Ja, det er slik jeg føler også. De bør komme litt rundt etter en stund og spørre om man trenger hjelp eller bare kikker! 🙂
det blir spennende å se hva du gikk for ,ennå har vi ikke fått nyemøblene våre ,dei kommer ikke før i uke 4 ,3 mnd har vi da måttet vente ,men så måtte våre møbler lages først også :=)
Jeg fant en jeg likte og de hadde den på lager. Så da gleder jeg meg til ny stol her i heimen.
Skal bli deilig 🙂
Service er alfa og omega.
Helt klart og har man vært i en butikk i 30 minutter og man enda ikke blir snakket til. Da er det noe rart…
Hei.
Dette er bare for å høre hvor du kjøpte denne stol? Vil veldig gjerne kjøpe den hvis jeg vet hvor man finne den.
Takk