romjulssalg

Reklame | Jotex

 

Ute er det grått!  Men regner ikke så vet jeg kan se – skal ut og gå, men blir senere i dag! Tenkte jeg skulle kjøre og se på salget litt her og der. I møbelbutikker så kanskje man finner noe. Jeg trenger en stol! Skal titte innom Ellos også eller andre butikker! På nettet da….

 

 

40 % er mye penger!

 

Det er ikke penger for klikk lenger, men legger ved en stol fra Ellos eller Jotex også. Du trenger ikke klikke innpå..Jeg trenger en god stol til å hvile nakken + kanskje en stol ved TV. Vi får se hva det blir! Har forresten ikke fått noen mail om klikk fra november! Egmont skjerp dere? Ønsker dere en fin dag videre…

 

Spennende med noe nytt…

 

 

 

10 kommentarer
    1. Klikk, klikk gjennomført 🙂 jeg kjøpte akkurat en sovesofa på salg på Fagmøbler – bestilte hjemlevering, og de var raske og veldig presise! Tipp topp! Lykke til med jakten på STOLEN! Klem <3

    2. Å ja, slutter de med klikkene? Rart, det var jo mange som likte det. Å ha det på bloggen sin. Jeg har ikke handlet noe på salg. Ikke vært i særlig butikker.

    3. en god stol er viktig ,vi har gjort noen bomkjøp for min del før jeg traff blink og fikk den perfekte stol til min rygg ,heldigvis er det andre i ffamilien som liker bomkjøpene når dei er på besøk hos oss hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg