noen julegaver – jula 2020

 

Glass til kaldt eller varm drikke! Doble vegger i disse så er ikke varmt å holde på. Men er varmt  det du drikker – eller kaldt! Fikk 2 slike glass. Suverene.

 

 

2 kopper i denne serien. Dompap. Dette skal jeg bruke hele året og spare på flere deler! 

 

 

 

 

Nydelig garn. Mykeste Merino og så fine farger. Skal strikke meg en vest tenker jeg. 

 

 

Strikkebok. Oppskrifter til dame, herre, barn og baby. Veldig mange enkle og fine oppskrifter. Elsker strikke-bøker. Liker å sitte å bla i også! Se muligheter og være/bli kreativ i hodet. 

 

Kanskje viser jeg litt mer en annen dag. For jeg fikk så utrolig mye fint til jul – det var gøy. For akkurat i år trengte vi det ❤️ Jeg går mine turer og alt det der, men jeg savner å være på farta! Det skal jeg være ærlig på! Og med nedsatt hørsel og alt som følger med – har det vært et tungt år på det området! Men vakre julegaver gir ro i sjelen! 

 

Mennesker liker å telle sine bekymringer, men de teller ikke sine gleder.

18 kommentarer
    1. Så fine gaver det her var.. passa perfekt til deg syns jeg..Koser deg jo ofte med kaffe eller te og strikking du har jeg inntrykk av… 🙂 Doble vegger på krus/glass har jeg ikke sett før..men smart det altså ! Har fått fine gaver jeg også.. men blir ikke mange pakker etter at foreldre og besteforeldre er bort..men er i grunnen ikke såååå glad i gaver lenger heller..men litt er hyggelig å få..og gi 🙂 Fin romjul til deg og dine <3 Klem

      1. Tusen takk, helt riktig. Det er slike ting jeg liker å kose meg med. Te/kaffe i nye kopper er moro og hyggelig. Og jeg elsker garn. Sitte og se på det. Kjenne på det og lese som det på nettet. Det er så mye mer enn å bare strikke noe. Føler at jeg har en gull-klump i henda. Kos deg videre i romjul og juleklem fra meg.

    2. Stilige glass – og slike dompap-kopper har jeg også to av – og tre vinglass (fordi jeg knuste ett…) og en skål i samme! Så masse lekkert garn da – og strikkebok! Nå kan du virkelig kose deg! Klemmer <3

      1. Tusen takk, ja – her er det mye å hygge seg med. Å har du knust det ene glasset! Sånt skjer…Men jeg skal også spare til flere deler – koselig motiv. Juleklem..

    3. Herlig 🙂 Takk for deling 🙂 Blir ikke så mye gaver her i huset. Men vi kjøper noe til oss i lag, og sper på med en god del mindre gaver. Bare for artighet. Det blir akkurat passe 😀

    4. Så fine gaver, og nyttige!!!! Jeg fikk også litt garn, så jeg tror det skal bli røde og hvite sokker til meg selv kanskje? Ja, denne koronaen er ikke grei. For deg og andre hørselshemmede må det jo være umulig med de maskene på. Ikke blir talen tydelig, og ikke ser vi om folk snakker eller ikke. Men sånn er det for tiden. Vi får håpe på et fint nytt år! Klemsiklem:)

      1. Fine gaver ja, perfekt til meg. Helt umulig å høre noe egentlig. Jeg kan jo ikke bruke høreapparat når jeg har på
        munnbind – da faller apparatet av. Og lese på lepper og høre lyd er ikke lett! Tråkig…Klemz..

      1. Takk, ja det er virkelig et deilig garn. Strikket jo det baby-teppe dette jeg. Nydelig garn og kan puttes rett i maskinen. På vanlig vask. Mykere fiber i merino enn ull..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg