På topp på miniblogg

 

God morgen…

 

Gledelig å se at Kretahalvorsen – min favoritt på miniblogg, er på topp..Siste innlegg finner du her: NY BIL 

 

Virkelig artig å lese hvordan systemet med å kjøpe bil er på Kreta, litt annerledes enn Norge for å si det sånn! Se også her: Kretahalvorsen – fra miniblogg – løp inn (Foto – Solliv) og Det hjelper å fremsnakke – Kretahalvorsen Artig blogg å følge, man lærer mye og fin historie og herlige bilder! 

 

Fikk du forresten med deg dagen min i går: Dagen – del 1 av 3 og Dagen – del 2 av 3 og Dagen – del 3 av 3 Ble litt hektisk blogging i går, alle innleggene mine kom sent på ettermiddag og kveld..Sånn er det når man jobber! Jobben går jo alltid først og bloggen kommer litt bakpå dessverre…

 

Men i dag fri, og jeg skal etterhvert begynne dagen med å ta litt vask og stell av huset, det trengs etter påsken med påskegjester her i huset! Været er nydelig og jeg venter på pakker fra posten – både kaffe og smykker! 🙂 Så får vi se, og jeg er langt nede i kaffekopp nr. 2 nå – helt herlig ….

 

En fin dag til DEG som leser bloggen!

10 kommentarer
    1. Jeg får dessverre ikke med meg alt, men jeg får med meg noe 🙂
      Håper dagen din i dag blir fin, og at du når alle dagens gjøremål ♥
      Klem ♥

      1. Tusen takk, nei – jeg rekker ikke over når jeg jobber…
        Men må lese meg opp litt nå jeg har fri…
        Rekker knapt å blogge selv…. <3 Men du ha en fin dag, klem…

      1. Ikke sant, syntes det er gøy 🙂
        Ja, nå er huset vasket innvendig og veranda er vasket gullende rent…
        Hele rekkverket er vasket med klut og gnidd vekk all vinter! 🙂

    2. Godt med en litt rolig start på dagen når du har fri.😊
      Håper du har kost deg masse og morsomt at bloggen du liker ligger på topp.🤗
      Alt er ikke likt som i Norge i andre land. Det skal være sikkert.

      1. Tusen takk, deilig med fridager…nyter..
        Gøy med denne bloggen og artig å lese om hvordan man kjøper bil på Kreta…lo godt!
        Fin kveld til deg…. 🙂

      1. Vet du, jeg aner ikke..Denne bloggen blogger jo ikke hver dag…Vet ikke om de ønsker mer aktive
        blogger eller om plass nr. 1 teller mest! 🙂 skjønner ikke så mye av denne minibloggen! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg