Dagen – del 1 av 3

 

God ettermiddag denne torsdagen! Etter jobb i dag så gikk jeg innom Flora – et sted i Fredrikstad alle kjenner til….en isbar mm – altså sånne enkle retter! I dag valgte jeg løvstek, smakte kjempegodt…

 

 

Kanskje ikke det sunneste valget på en torsdag da, men det ga jeg bengen i …Været var fint og deilig å sitte ute og spise…Litt koseligere enn å kjøpe en løvstek på butikken og steke hjemme… Må passe på når man har anledning og været er der! Tenker Solliv, Solliv er smart hun… 🙂

 

 

Helt enkelt og blir koseligere etterhvert når de får frem markiser og blomster og sånn! Det er jo tidlig enda, bare vi som favner våren og er beruset Er det noe jeg elsker er det å ta ting på sparket! Leve her og nå er det største motto mitt…  Elsker frihet!

 

 

Det ble vann i dag, tenkte jeg skulle ut og kjøre litt etterpå i dag..Og rekker jeg det, så kommer det to innlegg til fra meg i dag..For jeg har tatt flere bilder og det er to forskjellige saker! Så da kalte jeg dette innlegget 1 av 3.. Har skrevet om Flora tidligere også, det ble middag her i går Håper det er dette innlegget! 🙂 Feil link…men kan stå! Ikke Flora i dette innlegget!

 

Når lemmane faller på Flora….(en kjent Fredrikstadsang)..

 

18 kommentarer

Siste innlegg