Det hjelper å fremsnakke – Kretahalvorsen

 

God ettermiddag, det er påskeferie og hva gjør jeg: Jo, sitter og drømmer om Kreta! 

 

Her om dagen tok jeg frem en blogger fra miniblogg og det var denne linken: Kretahalvorsen – fra miniblogg – løp inn (Foto – Solliv) Da hadde bloggen noe med 30 – 40 visninger! Nå ligger bloggen på topp med 844 visninger, er det bra eller???

 

Slikt kan man virkelig like altså, forresten nytt innlegg på denne bloggen her: KRETAHALVORSEN Så dere skjønner  – gjør jeg noe / så går jeg helt inn for saken! Jeg brenner virkelig for at denne bloggen skal opp og frem på blogg.no!

 

 

Foto: Solliv

 

Gleder meg til å henge på denne bloggen og se flere flotte bilder! Og det er slik bruk av bilder jeg liker. Bilder og tekst i mellom – ikke 7 ord og 25 bilder på rekke og rad…Flott bruk av bilder og tekst! Her ligger det kvalitet i hvert innlegg! Må opp og frem slik at vi kan kommentere hos bloggeren! 

 

I love Kreta ❤️

10 kommentarer
      1. Ja, verker solid og ekte – tvers igjennom….
        Kommer nok over om ikke altfor lenge får vi håpe og tro…Det er noe med det å ha dialog…

    1. Ja, gjør ikke noe om det kommer over litt flere. Ser jo ut til å ha flere sidevisninger enn mange her i blogg-blokka, så skjønner ikke hvorfor de MÅ være igjen der…

    2. Jeg må helt ærlig si at det der konseptet skjønner jeg ikke vitsen med. Hvorfor kan de ikke alle få komme direkte inn i blogg.no, uten det der kjipe minibloggoppholdet? Noen sier at blogg er på vei ut, men det er jo ikke så rart, når de som starter å blogge må pine seg gjennom miniblogg i det uendelige, kanskje til ingen nytte. Og så gir de opp.
      Men ja, Kreta, skulle gjerne tatt turen dit igjen. Men regner med Norgesferie er det nærmeste jeg kommer noen feriereise også dette året.
      Flink å fremsnakke du ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, ja – skjønner ikke helt systemet på miniblogg og når de blir løftet over…Hva teller!
        Klikk dag etter dag, godt innhold. Som sagt aner ikke….
        Men håper denne bloggen kommer over for den virker så ekte og så mange flotte bilder da!
        Kreta er herlig….Vet ikke her, med krigen har jeg ikke lyst til å reise så mye..
        Kos deg masse <3 klem..

    3. Så gøy at du at du trekker fram bloggen til Kretahalvorsen. Den fortjener og bli med her i blogg.no sånn at flere får kommentert. Det er det opplegget på miniblogg skjønner jeg ikke. De fleste gir jo opp. Fikk forespørsel i går om å reise til Tenerife i november, men takket nei. Klem

      1. Ikke sant…tusen takk – jeg jobber med saken…drar han over med hjelp av dere <3
        Miniblogg er en rar måte og sile ut bloggere på! Dem om det!
        Klem…
        God påske og kose deg masse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg