Kretahalvorsen – fra miniblogg – løp inn (Foto – Solliv)

Foto: Solliv (fra Kreta)..

 

Hei dere, har jo skrevet flere ganger om minibloggen her på blogg. På en måte en underblogg til blogg.no…Man må/bør prestere der litt før man kommer over til oss veteraner!

 

Jeg elsker jo Kreta og har dessverre ikke vært der på flere år nå, pandemien får skylda og nå er det krig…Så vet ikke helt om jeg reiser til Kreta til sommeren 2022 heller! Vi får se hvordan det går…Trenger ikke bestemme meg nå jeg…Trenger ikke lange tida på meg til å pakke ned noen filler jeg altså! Men jeg jobber jo, så må være klarlagt med arbeidsgiver..så akkurat her må jeg planlegge litt! 

 

Men ei veldig koselig dame som kommenterer bloggen min anbefalte denne bloggen! Og den skal jeg begynne å følge, for den virker helt i min ånd! Jeg har ikke fått lest meg opp skikkelig enda, men ser ut som det er pensjonister som bor eller har et sted på Kreta, jeg skal oppdatere meg skikkelig på denne bloggen! Kommer ikke jeg til Kreta så kommer KRETAHALVOREN  til meg..Ta en titt du også og er vi mange nok så jumper kanskje denne bloggen over til vår portal etterhvert vil jeg tro! 

 

Kos deg med bloggen og fin kveld i stua…

 

Aldri feil med litt K R E T A

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg skjønner enda ikke poenget med å ha på munnbleie for å ta selfie, jeg mister humøret av det der, og så har han det ikke på seg ordentlig engang. Men Kreta liker jeg, har venner der og vært der flere ganger. Et av mine favorittsteder i verden er Matala ved hippiehulene der. Skal til Kreta igjen, men blir nok ikke i år, hvis det ikke kanskje muligens blir i september. I juni har vi andre planer.. 😜

      1. Det er ikke kult det men….men er vel noe med det å være “flink” ..
        Kreta er en vakker øy, var mennesker, det gode kjøkken og ja denne øya har
        mange muligheter…Elsker å være der!
        Så skal følge litt på Kretahalvorsen jeg, het Halvorsen tidligere jeg også…før jeg ble gift
        og gadd ikke bytte tilbake til Halvorsen etter jeg ble skilt…hehe…

    2. Virker som en koselig blogg.. men ikke heeelt for meg med tanke på å bli fast leser 😊
      Har aldri vært på Kreta, og har ingen planer om å dra dit (sjøl om man aldri skal si aldri,hehe)

    3. Det fine med bloggen hans er jo alle turene de tar, og beskrivelsene. Selfie med munnbind har nå også jeg tatt. Det var munnbind bruk på Kreta i lang tid. Vi har lyst å reise dit igjen, men i år blir det ikke. Må fornye passet, og tur blir det muligens neste år. Kunne godt tenkt meg og bodd der gjennom vinteren og reist hjem i juli. Er ikke glad i vinter i det hele tatt. Ha en fin uke. Klem

      1. Jeg også elsker Kreta og kunne fint bodd der i flere måneder om gangen! Det er noe med livet der og
        menneskene og kjøkkenet…elsker det.
        Ja, skal følge denne bloggen fast jeg nå! Og heie den frem her! 🙂 Takk for tips.
        God fin dag og klem…

    4. Måtte inn og ta en titt. 😉 Har aldri vært på Kreta, men dit kunne jeg faktisk tenke meg å reise. Kan tenkes jeg stikker innom denne bloggen igjen 😀

      1. Ikke sant, herlige bilder og man får lyst til å dra til Kreta.
        Drar nok frem den igjen jeg, denne bloggen vil jeg ha over til blogg.. 🙂

      1. Takk, jeg skal fremsnakke denne så rykker den kanskje opp vettu…
        Han/de som drifter bloggen bor i Sandefjord. Tror jeg.. 🙂 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg