Nytt hotell i Moss – Hotell Riviera

 

God søndag…

 

På mandag var jeg i Moss en tur..Jeg har laget flere innlegg om denne turen: Jeg har badet i dag 💙 ogPå en annerledes kaffebar og “Elefanten og Moss” og Mat må man ha Alt dette var lissom bonusen. Jeg var på tur for å finne det nye hotellet i Moss. Åpnet like før sommeren dette året, mener jeg å huske.. Hotellet heter:  Hotell Riviera.

 

Synes det var et veldig så lekkert hotell like ved sjøen. Et badehotell i fransk stil. Kort vei til et sjøbad og jeg tror også det var basseng inne på hotellet .Jeg overnattet ikke så fikk ikke snoket overalt. Men tittet inn ved resepsjonen og en cafe/bar som lå mot sjøen nede. Likte det jeg så. Men så klart på mandag så var ferietiden over og sommeren på hell, så var ikke akkurat folksomt, men får håpe de har en god plan utover høsten med å dra inn folk..Muligheter er jo mange, og markedsføring må til..Men de bør nok stå på vil jeg tro..

 

Og folk må jo finne hotellet, alle kommer ikke med bil fra E6. Jeg tar jo tog og det var ganske langt å gå fra stasjonen, hadde jeg hatt med koffert så hadde jeg nok tatt en taxi. Det var også veldig kronglete å finne, nesten ingen skilt, før man var 500 meter fra hotellet. Da så man det jo, for det var høyt. Jeg har sett dette hotellet når jeg har tatt toget til Oslo, så visste jo hvilken retning jeg skulle gå! Men ellers hadde jeg vært på bærtur..Man kan ikke gå langs sjøen, for hele veien er det blokker og fabrikker og veien blir stengt rett foran nesa di, sånn plutselig..Opp i byen og lete på nytt…Hvor finner jeg den letteste veien..? 

 

Uteområdene var nydelige, dette var nesten en riviera..Jeg har jo vært på den franske riviera mange ganger, så syntes dette var en bra erstatning, med de muligheter man har her i Østfold. Legger ved noen bilder. 

 

 

Koselig inne i hotellet rundt ved resepsjonen.

 

 

En fantastisk strand og uteområde…Her likte jeg meg. Ja, dette var et nydelig sted i Moss.

 

Hvordan priser og slikt er på hotellet etc..aner jeg ikke noe om. Jeg markedsfører jo ikke hotellet og får ikke betalt..Men bloggen min handler om turer blant annet og hva jeg jeg møter på min vei… 🌸⚓️ Så derfor lager jeg dette innlegget..

 

 

22 kommentarer
    1. Du verden så flott det ser ut. Håper de har mye gjester om vinteren også. Ikke så ofte jeg ligger på hotell men det er en fin avveksling fra det du er vant til. Men jeg veit at jeg liker meg godt på et hotell i Oslo som heter Soria Moria. Ikke så langt fra Holmenkollen. Det ligger fint til med fin utsikt, nære skogen og har et deilig basseng. Ha en fin kveld.

      1. God kvelden Helge. Soria Moria får jeg teste ut en dag. Helt i min ånd.
        ..
        Hotellet var nytt og flott og ligger så fint til, så man trenger jo ikke reise til syden
        hvis det er sol her hjemme. Da kan man reise til Moss. Flott hotell og flott uteområde.
        Jeg får sjekke det ut en dag..God ny uke til deg.

      1. Takk altså, ja folk bør jo finne frem. For dette var ikke lett å finne når man kom med toget altså..
        Det er tross alt nytt og da må det markedsføres i det uendelige, før det sitter.
        God klem..

      1. Takk så bra at du likte tipset..Det er jo derfor jeg lager slike innlegg, jeg blogger jo ikke for meg selv..
        Men det handler om dere <3 God klem…

    2. Flott hotell med badeplass. Fine bilder. Håper kommentaren går igjennom i dag. Jeg har vært og gjort min borgerplikt i dag. Ha en super uke. Klem

      1. Hotellet ser flott ut det, så blir nok overnatting der på meg en natt eller to…
        Stemme må vi, og kommentaren kom frem vettu..Vet ikke hvorfor det er krøll innimellom jeg.
        Men du, God kveld og klem herfra…Nyt tirsdagen…. 🙂 Blitt bedre vær her nå..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg