På en annerledes kaffebar

 

God morgen, beste som finnes når man er på bytur “Elefanten og Moss” er å finne digge kaffebarer. Altså ikke kjeder, men kaffebarer med sjel..Det fant jeg i Moss. Et sted som var kaffebar og bokhandel og ja mye mer utover kvelden også tror jeg. Men da hadde de gamle gått hjem! Flott rundt ved Møllebyen i Moss, et sted jeg hadde vanket mye hadde jeg bodd i nærheten. Koselige gater, sånt er hyggelig synes jeg. Sjarm!!!

 

 

Kaffe og is – deilig 🌸 Og nedenfor bilder med litt om stedet rundt. Og på skiltet som viser til kaffebaren, så ser dere at det er et sted med godt innhold. Her er det ingen som skal bli rike på kaffekoppen vi ønsker å hygge oss med..Slik som de kjedene som bare ønsker å generere penger penger..

 

 

 

Over her ser du inngangen til kaffebaren. Utenfor var det eldre slitte trebenker. Innvendig (ikke bilder) var det gamle runde bord og gamle sofaer og masse bøker – altså bok og cafe på en måte. 

 

16 kommentarer

Siste innlegg