“Elefanten og Moss”

 

God kvelden igjen, det ble kveld før jeg rakk å sette meg ned her. I går da jeg badet Jeg har badet i dag 💙 så kom jeg over denne Elefanten. Litt artig og fint å ta bilder når det er speiling. Litt som kulene i Drammen Drammen på sitt beste Det blir spesielt. Ikke sett Elefanten her før jeg, så det var artig opplevelse.Synes jeg da. Men liker sånt og liker bilder..

 

Så da vet dere hva dere har å gjøre en dag dere er i Moss. Finn Elefanten..

 

Synes faktisk Moss har blitt mye bedre. Særlig området rundt Møllebyen. Alle byer har noen skikkelige perler altså…Noen ganger må vi som ikke er kjent, lete litt. Men det er da bare festlig.

 

Redigert: Les også hva Moss by sier her: MOSSBYLEKSIKON 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Gøy hvordan bildene ble når du fant elefanten. Alle byer har nok noen perler. Har vært i Moss, men ikke vandret noe særlig i byen. Klem

      1. Takk, artig synes jeg. Ja, det er noe fint i alle byer. Og mange byer har forandret seg veldig på noen få år. Slik som Fredrikstad også. Var jo en litt kjedelig by før, men nå drar faktisk folk hit fra Oslo. Sånt er gøy..
        God klem og nyt kvelden og bok..🥰

      1. Tusen takk så hyggelig. Moro med litt annerledes bilder. Ikke bare sånn vanlig selfie med elefanten i bakgrunn.
        Elefanten var fin altså, passet bra i dette området der. Fint område forresten.

    2. Digg med en elefant i Moss. Lenge siden jeg har besøkt den byen. Mosselukta er for lengst historie så byen er en fin by med og liger praktisk til. kort vei over til Horten, bane til Oslo og fin vei retning Sverige. Fin bilder fra en flott by. Ha en fin dag.

      1. God morgen Helge. Moss er sentralt. Som du sier, kort vei over fjorden. Rett ut på E6 hvis man skal på tur.
        Oslo like rundt svingen. Mange fine nye blokker langs kanalen i Moss. Fint sted å bo vi jeg tro.
        Ha en fin dag – nyt den.
        Tusen takk for kommentaren om bildene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg