Jeg har badet i dag 💙

 

Hei alle lesere, det ble bad i dag. Det hjelper å klage litt, som her Hvem banker på? Plutselig i dag var det sommer og da er jeg ikke sen å be! Så dro til det nye hotellet i Moss, Hotell Riviera mener jeg det heter. Et typisk badehotell i fransk stil. Vil jeg tro..Det kommer et eget innlegg om dette hotellet senere, jeg rekker ikke i dag. Tida gikk fra meg..Men da skal jeg vise flere bilder og mer tekst. 

 

 

Etter kaffe et sted og lunsj et annet sted så ble det bad i sentrum i Moss. Det er her jeg liker meg aller best. Tre bad på en mandag, sommeren altså – leverte i dag! Kommer noen innlegg om mat og slikt også etterhvert..🥰

 

 

12 kommentarer
      1. Ja, ikke sant…smilte stort jeg også..Når jeg så hvordan været ble utover dagen.
        Så var bare å komme seg på tur med sekk og badetøy og i Moss er det alltid fine steder å bade.
        ..
        I Moss er det badesteder på rekke og rad. Her er jo vannet veldig møkkete etter alt vannet fra Glomma og Hans. Så fristet ikke bade her på Kråkerøy.

    1. Du verden så flott det ser ut. For min del så kan den hende at det blir et bad til før høsten kommer. Tar som regel en dukkert til slutten av august hvis været tillater det. Godt med en matbit etter bading. Ha en fin dag.

      1. Hei Helge, den stranda var super altså. Godt med et bad eller flere i august også. Da blir høsten kortere.
        Tar gjerne bad i september også jeg. Kan være fine dager da. Stoppe og spise hører med til en tur synes jeg.
        Enten kjøpe noe på butikken og spise på turen eller gå et sted å få det servert.
        Kos deg med kvelden. Fint temp her nå.

    2. Det var litt av ei strand 😍
      Det var deilig sommervarme hos oss i går også. Fristelsen var stor til å ta en dukkert da jeg og ei venninne var på skauen og fisket. Men jeg syns det blåste for mye, så jeg lot det være.
      Fin dag til deg 😊

      1. Nydelig strand, nesten helt utrolig at det var her i nærheten. Moro å se!
        Kos deg på fisketurer og kanskje blir dert et bad på deg 🙂 Ønsker deg en fin kveld.

      1. Tusen takk, ja – det var nydelig i vannet. Så deilig for kropp og sjel altså..Stranda var det ikke noe å sin noe på nei.
        God klem og fin kveld til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg