Når tåkeluren ingen ende vil ta!

 

Helgen kom og gikk med tåke og atter tåke! Men ut må man, og prøve å finne på noe gøy uten å bruke altfor mye penger!  Med penger kommer man lenger, helgeturer til utlandet og varme og sol..Men har ikke kommet dit enda jeg..sitter litt i kroppen dette med å reise av gårde med fly…+ overnatting på hotell etc..Så blir aldri de helt store planene..Liker små gleder 🧡

 

Så tar billigvarianten, komme seg ut av huset og se folk og ta seg en kaffe et sted!  Koselig det også, koster ikke skjorta. Lørdag ble det boligmesse,  titte litt rundt – uten å kjøpte noe..Mye energi + varmepumper og sånt nå..Det er jo det det handler om i disse dager…Energi, strøm – solceller, varmepumper, oppvarming –  gleder meg til varmere vær så det er sagt! Denne vinteren har det vært kaldt både ute og inne…Lei av fryse, men blir jo herdet. 

 

 

Det vanlige!

 

 

 

Lekkert, folk har det finere ute på terrassen enn en annen har det i stua si..Men jeg trenger ikke sånt jeg 💜 Jeg liker bedre å pakke sekken å være ute i naturen.

 

 

Kaffe og matbit på Magenta etteer boligmessa Cafe Magenta Koselig sted! 

 

Tittet litt rundt i Gamlebyen etterpå.

 

 

Lagde i går ferdig dette Hvorfor ikke et badehåndkle? 140 lapper

 

 

Tur  i skogen på søndag Søndagsturen 19. mars. Så man finner jo på noe – billig saker…Man finner glede i de små ting!

 

Det skal man ikke kimse av!

 

Så enkel og nøysom lykken er…

Alt som skal til for å føle

at lykken er her og nå,

er et nøysomt hjerte.

 

 

13 kommentarer
    1. herlig ,nei det trenger ikke koste skjorta for så å pine og spare etterpå ,bedre å ta det rolig og forsiktig :=) en boks med disse olivenene er himmelen for meg ,bare opplevd det 2 ganger og da nytes det ,nå stikker jeg på strikkekafe ,ha en fin dag

      1. Liker rolige helger jeg. Utover våren og sommeren og ferietid da kan det bli litt annerledes 💛 men koser meg ute i hagen da. Nå venter jeg på litt varmere vær. Kos deg med strikk og cafe..

    2. Jeg er også for de billige alternativene i det daglige. Men til sommeren skal jeg til Island. Nå er det 12-14 år siden sist jeg var utenlands, så da kan en kose seg litt med minstemann før hun flytter for godt.

      1. Island ser fint ut. Aldri vært.. Men hørt mye om det. Koselig.
        Ja ferie da blir det litt reiser her også. Men vanlige hverdager og helger vinterstid er det stille. Da liker jeg meg best hjemme 😀

      1. Ja, det er jo sånn…Man må ikke bruke en haug med gryn for å ha det trivelig eller kose seg tenker jeg.
        En kaffekopp i ny og ne velter ikke lasset..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg