Hvorfor ikke et badehåndkle? 140 lapper

 

God søndag…

 

Snart badesesong og hvorfor ikke ta med på stranda et hjemmelaget badehåndkle tenker jeg..🧡

 

Her har jeg heklet 140 lapper, har enda kanskje 30 lapper til som jeg ikke har sydd fast..Kanskje er det stort nok..Trenger jo ikke bli for stort og tungt heller! 

 

Dette har blitt liggende, nå i dag tok jeg et par sting på den siste raden og håndkle var plutselig stort nok vil jeg tro..💚

 

Så nå gjenstår det å vaske det en runde i maskinen så det får satt seg! Slik at man faktisk blir tørr etter badet med dette. Heklet i bomullsgarn fra Søstrene Grene!

 

Håndkle eller sommerpledd – mange muligheter med en lapp eller flere 💛

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Virkelig smart. Har også masse garn liggende i fra søstrene Grene. Men tror ikke jeg skal bade i havet her. Alt for kaldt. Håndkleet ditt er veldig flott. Nyt søndagen. Klem

      1. Tusen takk, ja jeg hadde dilla en stund og brukte garnet til Søstre Grene. Det var utrolig billig
        i det det kom ut. Og jeg ble fan av aller fargene. Men så øket prisene..Og jeg gikk litt lei heklinga mi også.
        ..
        Kos deg med kvelden din, klem…

      1. Tusen takk, ja ble jo fint til slutt..Mye jobb, og jeg ble lei..
        Men regner med at det er stort nok nå. Størrelse som et badehåndkle dette.

      1. Tusen takk, ja veldig mye arbeid og har holdt på lenge..
        Til slutt ble jeg lei..Men i dag så tok jeg frem litt nål og tråd og syr inn de siste lappene..

    2. Så fint og lekre farger!🤩🧶👌🏻
      Det er mange timer jobb der.👏🏻
      Nå kan bare badesesongen starte.🤗

      1. Tusen takk, ja jeg ble Vedlig betatt av fargene til dette garnet da det kom, så jeg kjøpte det par nøster hver
        gang jeg var innom butikkeen. Jeg hadde go driv og det gikk greit å hekle disse lappene, men plutselig la jeg det bort.
        Men i dag så tok jeg frem nål og tråd! 🙂 Og dette ble resultatet…Nå er det bare opp til meg og sjøen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg