Cafe Magenta

 

God kvelden…

 

Jeg har vært på messe som jeg fortalte om i dette innlegget Plan for lørdagen? Det kommer sikkert et innlegg om dette senere. Men jeg fant ikke noe som fristet å spise der borte, så tuslet til Gamlebyen og innom Cafe Magenta som ligger i Gamlebyen. Parkering rett utenfor for de som ikke orker å gå så mye. 

 

 

Detaljer hører med.

 

 

Veldig god kaffe og her fikk man påfyll, det setter jeg alltid stor pris på når jeg er ute slik.

 

 

Kunst på veggene, over her er et silketrykk. Likte det godt. Var til salgs..

 

 

Koselig i Gamlebyen med disse tykke veggene. 

 

Rekesmørbrød med egg og asparges

 

Har du vært på Cafe Magenta? Kan virkelig anbefale dette stedet, veldig koselig og det er flere rom man kan sitte i. Sånt liker jeg, for da kan man finne et bord som er litt bortgjemt og ikke alle sitter på rekke og rad. Og utenfor er det flott å sitte når våren banker på!

 

Litt om stedet: Cafemagenta – Skikkelig kult sted i Gamlebyen! Når jeg er der så føler jeg at jeg ikke er i Fredrikstad, men et sted i Oslo heller utlandet. Det skjer ting der og er et levende sted.  Og menyen er veldig bra, utrolig mye å velge i. Her finner alle noe, store og små! 

 

VIKTIG Å KOMME SEG UT – SE FOLK 🥰

20 kommentarer

Siste innlegg