Søndagsturen 19. mars

 

 

 

God kveld, jeg gikk “bare” tur i en vanlig løype i skauen her i dag. Det regnet litt, men tempen var helt nydelig..Så egentlig utrolig deilig å gå tur! 

Grønn fin natur er vakkert! Våren i år må bli flott tenker jeg, så mye regn som det har kommet..Kommer sola nå, så sier det nok  POFF!

 

 

Ja, det er vakkert og bittesmå “juletrær” minner om nytt liv, ny vår, ny giv 🌺 Så utrolig deilig.

 

Nå er snart Norge på det vakreste og jeg ville ikke byttet bort våren i Norge mot Thailand eller et annet asiatisk land..Våren på Kreta har jeg opplevd – det kan jeg fint klare en uke. Men elsker våren i Norge altså..Det er noe helt eget med den energien den gir oss! Og badehåndkle  har jeg jo heklet meg…….

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg gjorde unna turen på formiddagen i dag, så jeg rekk å komme hjem før regnet startet. I dag ble pappa med på runden, det er lenge siden sist.

    2. Herlige bilder – du har tydeligvis hatt vær som her…! Masse fin grønn mose nå altså! 🙂 vår i Norge er flott, og nå må den jo virkelig dukke opp snart…. 🙂 klem

      1. Tungt vær, men fin temp..Så ikke så galt alikevel…Våren i Norge er magisk..
        Den må man bare nyt 100 %..Når den plutselig kommer. Klem,,,

    3. Det så vått og rått ut hos deg – men med god temp er det helt greit uansett liksom 😀 Og nå håper jeg våren kommer til oss alle 🙂 Her var det minusgrader til morgenen… men sola får gjøre jobben med snøsmeltinga! klems og gode ønsker for den nye uka

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg