Jeg satt på biblioteket i går

 

Forresten deilig og varmt der og varme farger i dette teppet!

 

Elsker å gå på bibliotek, så mye å finne der som er av interesse! Jeg satt og tittet i et blad og så denne artikkelen om Lulu Kaalund. Hun er kunster og kreativ og hekler..Hun hekler sine egne oppskrifter. Følger ikke andres..Så deilig tenkte jeg. Er man en kreativ sjel så burde man ikke lage det andre har designet..Finne sin egen stil! Dette gulvteppet var så nydelig og jeg bare elsker det! Hun hekler for det meste i ull, da bomull ikke er så miljøvennlig og ull er mer slitesterkt! Hun hadde ca. 12 prosjekter på gang samtidig…

🌺

Synes det var smart jeg, da kan ma jo aldri bli lei..

 

 

Vel, det er lørdag og jeg skal ut av huset etterhvert..Lyst på en kaffe ute i dag..Alltid deilig det! Så får vi se hvor man finner den kaffen! Mange ganger skulle jeg ønske biblioteket her i byen hadde en skikkelig cafe slik som i Drammen Drammen på sitt beste og En time I Drammen eller en dram i timen? Husker ikke hvilket av disse innleggene jeg skrev om biblioteket! Nå har vi også meråpent bibliotek her i byen. Det er bra, må bare lage meg tilgang til dette. Da er man ikke så avhengig av å rekke åpningstidene. Får se om jeg får sjekket det ut en dag! Håper du har en hyggelig lørdag så langt..og boka jeg leverte inn finner du: Tips om en veldig bra bok – Løpe Ulv 

 

 

Da sier jeg bare GOD LØRDAG!!!

12 kommentarer
    1. Kjempefint teppe 🙂 Jeg heklet jo en hel kjole på frihånd for noen år siden 🙂 Den ble fin, men dro seg nedover for mye, fordi jeg ikke hadde nok kunnskap om garn tror jeg :-/ God lørdag til deg også 🙂

      1. Herlig, ja den kjolen din var lekker. Du er en kreativ dame og kunne fått mye ut av dette.
        Men så er det tiden da og jobb og penger må man jo få inn…
        Men du er dyktig..Synd at garnet ble litt tungt.
        Ha en flott kveld…<3 klem..

    2. Det var er fint og krearivt teppe. Jeg er nok best på å følge oppskrift, men har jo designet noe som bare er mitt også, pepperkakehus og div til hagenissene 😄

    3. Det teppet er bare flott! Tipset om boka likeså! Har to bøker liggende her som jeg skal lese. Denne uka har vært så travel, men i morgen skal jeg legge vekk tidstyvene og konsentrere meg om noe annet. God lørdagskveld. Klem

      1. Takk takk, ja boka var veldig bra og det teppet altså..så fint.
        Jeg tenker det er lurt å lage noe selv og ikke bare følge oppskrifter.
        Så det skal jeg jobbe mer med. Godt du får landet litt og kan nyte litt fred og ro..
        Klem fra meg 🥰

    4. Mye fint å finne på biblioteket! Nå har vi jo kun et midlertidig i Larvik – etter brannen – men jeg syns det er MYE bedre enn det vi hadde faktisk! Veldig sentralt i byen og med utvida åpningstider! Tror faktisk det er en kafe der også selvom jeg aldri har prøvd den…. og de har veldig mange arrangementer! Mener bestemt de har åpent i morra også pga et eller annet som skjer…. 🙂

      1. Ja, liker godt å tusle rundt på biblioteket og lese litt i blader, aviser eller bøker eller gå
        på et arrangement. Det er hyggelig.
        Så bra det er sentralt hos dere da artig..Da er det lettere å bruke det.
        Mye som skjer på dagtid også, men ikke alltid man rekker det da man er på jobb.
        Kos deg masse med kvelden, god klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg