Tips om en veldig bra bok – Løpe Ulv

 

Kerstin Ekman  –  Løpe Ulv

 

Ikke ofte det kommer slikt tips fra meg, men denne boka er verdt det! For en perle av en bok..Jeg elsket måten det ble fortalt på, en fin fortellerstemme og man lever seg helt inn i dette, litt eldre ekteparet. Som har et levd liv sammen..

 

Mannen i huset er jeger, men han har fått nok av å drepe dyr…Han ser en ulv og det får store forandringer i måten hans å tenke på! Naturen blir skildret sånn det er…jeg levde meg 100 % inn i denne boka 🥰 Jeg stod på venteliste ganske lenge og plutselig var den på plass her hos meg, lånte den på biblioteket for litt siden og leverte tilbake i dag..Vet at folk venter på denne så ikke noe vits å ha den lenger her hjemme etter den er lest ut! 

 

 

Slik begynner historien og man er solgt de neste sidene..Ca 175 sider…helt passe for meg, er ikke så glad i bøker på 700 – 800 sider!

 

 

Har du anledning – les den!

8 kommentarer

Siste innlegg