En time I Drammen eller en dram i timen?

 

God ettermiddag denne tirsdagen! Søndag kveld bestemte jeg meg for at på mandag ville jeg besøke Drammen by! Har vært der noen ganger i forbindelse med jobben, men det er lenge siden altså! Og noen turer før der igjen. Men det var da Drammen var en kjedelig by, derfor dette slagordet fra Fredrikstad. Men sånn er det jo ikke lenger. Både Drammen og Fredrikstad har blitt fine byer med byliv og elveliv og restauranter og gangstier langs elva! Så for meg ble det mange timer i Drammen og det ble heller ingen dram i timen i går! Tenk dere jeg var i Drammen kl.: 1030, tidlig det med to tog og sånn! 

 

Men disse kulene har jeg sett fra flere andre bloggere så de ville jeg finne. Fant de på hver side av elva og jeg besøkte begge to! Skal skrive litt mer om Drammen og spisestedet jeg besøkte i et senere innlegg! Hvordan inntrykket mitt var av byen og litt om maten og stedet..jeg besøkte! Så bare til å henge med så kommer det når jeg har tid og sånn! 

 

 

Likte disse kulene jeg, her kunne man finne på mye gøy! 

 

 

Denne kula var på den siden av elva der biblioteket og et universitet befinner seg tror jeg..Det kan jeg også skrive litt om senere..

 

 

Solliv i kula! Tok mange bilder, jeg bare plukker ut noen. 20 bilder på rekke og rad av meg og kula er bare kjedelig! 

 

 

Artig å finne igjen ting man har sett her på bloggen altså! Kanskje er det din tur neste gang som besøker disse kulene i Drammen! Kulene var kule! Fikk du forresten med deg Moren 

 

Heng med…fra Drammen

16 kommentarer
    1. Så kule kuler! 🤩 Morfar var fra Drammen og hadde søsken som bodde i Bragernesåsen, med flott utsikt over byen. Sjelden vi var i Oslo i min barndom, så dette var det nærmeste jeg kom storbyen.🥰

      1. Tusen takk, Drammen har blitt fin og mye artig å se på synes jeg.
        Flere senter og fin handlegate for dem som ønsker det også.
        Jeg trivdes best nede vel elva! <3 og jeg fant et fantastisk sted å spise.

    2. Drammen har blitt en fin by, og kulene ved biblioteket ligger ganske riktig ved USN (Universitetet I Sør-Øst Norge). Eller på “Papirbredden” som området vel heter nå.

      1. Drammen har blitt skikkelig fin, drar nok tilbake igjen snart. Likte meg ved området
        der universitetet og biblioteket var, veldig godt! Der var det stilig!

    3. Stilige bilder med kulene. Har heller ikke vært i Drammen. Mandags kveld måtte jeg ta en virus sjekk og fått viruset. Vondt i hodet, hoster, og har feber. Formen er lik null. Svigerdatter var i klemmemodus på lørdag og da ble mannen smittet, og jeg. Svigerdatter hadde viruset, og nå er vi fire i familien syke. Kos deg på turene dine. Klem

      1. Tusen takk, Drammen har blitt en fin by og masse å titte på..Koselig å gå i denne byen.
        Oj da, da får dere ha god bedring..<3
        Fort gjort når man er mange mennesker samlet og masse klemmer og sånn..
        Håper dere fort friske!
        Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg