Hus og hjem

 

Hei fra Hus og hjem (link) Jeg kjøpte jo en kaffemaskin fra Nepresso her om dagen, på fredag. Kan tro at jeg har koset meg masse med denne kaffen. Det fulgte med litt kapsler og så har jeg handlet et rør med kaffe på butikken. På fredag kveld gikk jeg inn på hjemmesiden og bestilte meg opp litt forskjellige kaffekapsler. Fikk også gratis frakt + 50 i rabatt. Blir nesten som godis til voksne dette her.🏠 Link til innlegget om maskinen Hus og hjem

 

 

Fikk melding på telefonen at pakka var levert postkassa mi i dag tidlig. Nå som jeg kom fra jobben var jeg jo spent og jaggu der lå det en eske. Jeg bestilte 5 rør så da ha jeg en liten stund! Litt mer spennende enn å kjøpe en pose med Ali på butikken, men sånn er det jo med alt som er nytt da! 🏠 Fikk noen anbefalinger av sønnen min også for han har samme maskin! Tror som sagt det er ca. 70 forskjellige sorter kaffe å velge mellom.

 

Både vanlig kaffe og espresso..sitter her med en liten espresso nå (koffeinfri) Deilig etter maten og maten var jo rester fra gryta i går Enda så har jeg igjen til i morgen også….Men er jo kjekt når man kommer hjem fra jobben og bare ta litt på en tallerken og putte i mikroen…

 

 

 

Hus og hjem 🏠

18 kommentarer

Siste innlegg